Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for alle jeres helt fantastiske svar, har virkelig kunne bruge mange af dem til noget nyttigt;)

Vi har valgt dem der skal lave vores hjemmeside så det blir meget spændende;)

Knus fra Maria

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Christensen:

 Vi tilbyder fx en hjemmeside inkl. design, hosting, CMS og email support for 349,- ex moms om måned. Man betaler altså et fast "lavt" gebyr, og det er alt. Der er ingen begrænsninger i systemet.

Nu ved jeg godt at tråden er slut, men jeg ville lige kommentere på det udsagn. En (ret vigtig) begrænsing er vel at man er bundet af jeres løsning, hosting osv. Der er altså ikke frihed til at finde en anden leverandør der kan arbejde videre med opgaven hvis i skulle blive uenige, eller kunden synes løsningen efterhånden bliver for dyr....

Fra København
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:

Thomas Christensen:

 Vi tilbyder fx en hjemmeside inkl. design, hosting, CMS og email support for 349,- ex moms om måned. Man betaler altså et fast "lavt" gebyr, og det er alt. Der er ingen begrænsninger i systemet.

Nu ved jeg godt at tråden er slut, men jeg ville lige kommentere på det udsagn. En (ret vigtig) begrænsing er vel at man er bundet af jeres løsning, hosting osv. Der er altså ikke frihed til at finde en anden leverandør der kan arbejde videre med opgaven hvis i skulle blive uenige, eller kunden synes løsningen efterhånden bliver for dyr....

Ja, det er rigtigt. Men det mener jeg ikke er en begrænsning. Tror ikke du finder firmaer der tilbyder løsninger i den pris klasse, der uden videre vil lade kunde gå efter et par måneder, med CMS system og design. Så ja, man er "begrænset" af at bruge vores løsning, og betale til os (hvis man kan kalde det en begrænsning). Der er trods alt lagt en del timer i systemet.

Med venlig hilsen
Thomas

 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Af ren nysgerrighed, tilbyder i så at man kan tage løsningen med sig efter noget tid? Altså efter et aftalt antal måneder/år whatever, så i har udviklings og driftsomkostningerne dækket?

Fra København
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke som det er nu. Tilgældgen har vi kunder som lige præcis ikke ønsker at være bundet af os. Vi har så istedet fundet en pris for køb af systemet. Nogen af kunderne har så valgt os som host, men med mulighed for at flytte til en anden udbyder. Andre har valgt at tage systemet med.

Fælles for disse kunder er dog at det er store firmaer, som samtidig har ønsket en masse tilpasninger til systemet, som ikke ville kunne bruges til andre kunder. Så de skulle have en specielt udgave af systemet,  så prisen ville være kommet lidt der opad alligevel. Men vi sælger selvfølgelig også systemet uden tilpasninger. Vi mener dog kunden er bedre stillet med den anden model. Bla fordi der løbende kommer nye versioner af systemet.

Med venlig hilsen
Thomas

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Okay - håber, at I har fundet de rigtige.

Hvis du/I ikke kender til www.bricksite.com, var det måske en idé lige at kigge på den en gang ved lejlighed.

Jeg har lavet min hjemmeside - www.webpedel.dk - i det mere eller mindre gratis CMS-system. Det er bare så nemt at vedligeholde.

Hilsen Mogens

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)