Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du have min ide?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaffedrikker!

For det første skal folk ikke købe ideen. Da jeg ikke kan garantere at det bliver en succes, vil jeg heller ikke tage penge for det, før det viser sig at det kan køre rundt. Og jeg vil med glæde fortælle om ideen.- bare send en mail til mig og fortæl lidt om dig selv!

Men hvis du tror jeg vil skrive hele min ide i et åbent forum, har jeg næsten ondt af dig!! Du er tydeligvis kun ude efter selve ideen, og det er folk som dig jeg netop prøver at undgå. Så tak fordi du afslørede dig selv!

 

 

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må sige, at jeg er tilbøjelig til at give Kaffedrikker ret. Sønderholm, du beder om, at man skal sende en mail til dig, hvor man redegør for sin motivation for at drive forretningen. Det anser jeg som helt umuligt, hvis man ikke ved, hvad det drejer sig om. Motivationen er helt afhængig af produktet. Så jeg tror desværre kun, at du vil få henvendelser fra helt unge iværksættere, som "synes det kunne være sjovt at have sit eget". Det kræver hårdt arbejde at drive en forretning uanset, hvilket branche produktet befinder sig i. Så motivationen og passionen for produktet er nødt til at være på plads, før der kan blive tale om seriøst iværksætteri.

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skrev: Men hvis du tror jeg vil skrive hele min ide i et åbent forum, har jeg næsten ondt af dig!! Du er tydeligvis kun ude efter selve ideen, og det er folk som dig jeg netop prøver at undgå. Så tak fordi du afslørede dig selv!

Que? Det rabler jo for dig... Jeg har ikke bedt dig om at løfte sløret i et åbent forum, men om at udvælge et par aminoer og få dem til at underskrive en fortrolighedserlæring. Og ja selvfølgelig var jeg ude efter at få ideen at vide, så jeg kunne vurdere om der var et grundlag for forretning. Hvad skulle jeg ellers være ude efter? din krop?

Nå, lad os cutte her - jeg gider ikke bruge mere tid på dig - Vi har penge, erfaring og kontakter og hele maskineriet parat, men jeg har ikke tid til at lyte til en knægt som tror han er vigtig, så vi er ikke interesserede mere.

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne lige starte med at undskylde! Kan godt se at jeg var lidt hurtigt oppe med paraderne overfor "kaffedrikker" - det beklager jeg!

Situationen er lidt ny for mig, og jeg ved at der er mange mennesker uden moral - så prøver bare at beskytte mig selv og min ide bedst muligt! Men jeg har nu skaffet en hemmeligholdelsesaftale og snakket med en faglig engageret der også anbefaler den løsning. Og det er vidst det eneste vi kan gøre når det kun er en løs ide. - så det gør vi!!  

Min ide handler om et dating koncept, vinklet i en bestemt retning! Det kræver muligvis lidt programmering, da konceptet kræver en speciel "prøve" for at blive optaget på siden. Det er altså "kun" en hjemmeside der skal drives. Lign. sider har over 100.000 medlemmer og da du ikke rigtig har nogle konkurrenter indenfor det her, ser jeg det virkelig som en mulighed!

Så hvis du stadig er interesseret, må du/I lige sige til og så skal jeg nok vende tilbage til dig/jer, og så tager vi skridtet videre. I kan kontakte mig på kamilla32@hotmail.com eller skrive her i det åbne forum. - Det er helt op til jer selv!

Vh     

Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne lyde som en dating site for specielle mennesker :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)