Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Taglægger i kbh, og sjælland?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Så det godt du ikke hører hvad jeg har været igennem, og jeg gider heller ikke fortælle om det nu.

Men super fedt du kommer ud med vreden, i stedet for at den kommer ud mellem sidebenene mod uskyldige mennesker. Vreden skal nok finde sin vej ud.

Det er jo også hele pointen i jobs bog. Skæld Gud ud, fortæl hvor meget du hader den måde du synes han har svigtet på. Han kan tage det om nogen, og FORSTÅ det. Og på et tidspunkt vil du få svaret, fordi du SØGER svaret. Hvis man lader som om alt er bare er fint, selvom man synes man er snydt så vandet driver, lever man jo i en løgn, og kan ikke få svar, fordi man ikke søger svar.

Ja nogle rige praler. Men det gør fattige sgu også. Så sent som idag mødte jeg 2 kriminelle på en sandwichbar som højtlydt fortalte om deres tyverier og deres mange penge de tjente. Jeg var den eneste på sandwichbaren så jeg turde ikke ringe til politiet, da de ville vide det var mig. Ellers ville jeg have anmeldt dem. DE fattige praler bare hvis de har vundet eller tjent 1000 kr, hvor den rige vil prale hvis han har en million.

Jeg har også engang været dybt misundelig på folk med bare LIDT penge. Ja jeg var fyldt med had. Fuck dem tænkte jeg. De snyder alle og lever fedt, og se mig, jeg er et godt menneske og hvad har jeg ?`Fuck dig Gud !!!!! Du har svigtet mig, ligesom du har svigtet en masse andre gode mennesker. Hvem er du egentlig ? Satan ?

Så begyndte ting at åbenbare sig for mig. Jeg tiltrak nederlag, fordi jeg fokuserede på nederlag. Jeg læste også Jobs bog og en masse ting skete i mit liv. Og inden for virkelig kort tid begyndte jeg at se helt anderledes på verdenen, og muligheder begyndte at komme. Og en masse negative ting begyndte at forsvinde.

En af de andre moraler i Jobs bog fortællingen er at før du elsker dig selv som du er og hvor du er, kan ingen andre bringe glæde og velstand i dit liv. Gud og Jesus har sat dig fri, til at leve dit liv PRÆCIS som du ønsker.

Og en anden ting fra Jobs bog , Gud siger : se alle de kriminelle som du siger jeg holder hånden over, ender de ikke i fængsel ? Ender de ikke i ulykke ? Jo der er retfærdighed, men du vil ikke se det, fordi din synd er HAD. Men du har ikke været bevidst om det før. Men det er du nu. Og derigennem vil du blive forløst og få en ny chance. Og det blev han

Ja fokuser på de glæder du har nu, og vid at der er andre der har været meget længere ude end dig, folk med store handicap, psykiske sygdomme, uskyldig dømte osv osv, som alligevel tror på det bedste i livet. Hvordan kan du så tillade dig at pive over lidt småpenge ?

En dag finder du forhåbentlig ud af at penge er det nemmeste i verdenen at få... hvis dit indre er i orden. Fordi folk gider ikke handle med en der virker negativ. Plus at du får mange mange mange flere ideer , og mere energi til at føre dem ud, hvis du er positiv

Jeg vil anbefale Jobs Bog og filmen The Secret.. og en masse kram og kærlighed :)

venlige hilsner

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sige så meget at jeg har været ude for så mange tragedier , at det da hele brød sammen for mig. Tudbrølede jeg hver dag, flere gange om dagen, 2 ½ år i træk. Hver dag

Nu er jeg en stærkere og mere velhavende mand end jeg NOGENSINDE havde drømt om

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Dermed ikke sagt at jeg ikke ville splitterravende gal hvis jeg havde været udsat for det du har. Fordi det havde jeg !

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

pps :

Og så er du kommet igang igen med at tro på det hele . Tillykke med det !!!

Jeg kan også anbefale at tæske en hovedpude med et støvsugerrør ! Seriøst

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige det sidste og så godnat :

Det var nok ikke en rig der brød ind hos dig ;)

Jeg har flere gange oplevet at folk har snydt mig for flere tusinde lige op i mit åbne ansigt. Jeg var alt for blød og naiv dengang, og det kan sådanne typer lugte. Jeg ved hvem de er ,.og den dag i dag har jeg lyst til at gøre noget meget grimt ved dem. Men det hjælper jo ikke en skid. Og jeg kan ikke bevise det

Men de seneste år er alle mine ulykker stoppet, og alt synes at lykkes for mig. Så jo det kan lykkes

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Immanueldk:

Immanuel fra biblen = en af jesus mange navne, på hæbreisk = Gud med os!

Emanuel, en kvindelig erotisk skuespiller.

... når vi nu går i små sko så skal det vel nævnes at ordet Immanu betyder "med os" og el betyder "gud" hvilket i folkemunde (og de hellige skrifter hvis man tror på den slags) igennem tiden er blevet til Emanuel ej at forveksle med Emanuelle der ganske rigtigt var en letleven dame på det store lærred.

At du så vælger at fejltolke Flemmings udstrakte hånd og skubbe den væk på så fin vis kan kun vække undren; jeg tvivler ihvertfald på at du får stort held til at komme i gang med forretningen såfremt du fortsætter i samme stil.

Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det væreste er jeg kendte kun 1 fyr fra Malmø da jeg flyttede til malmø, udover min kæreste som er en pige selvfølgelig.

En aften inviterede han mig til grilfest, og jeg ville hjem efter en jakke, da det var små koldt. Og så gæstfri jeg er, og naiv. Spurgte jeg ham og hans ven om de ikke ville se min lejlighed. 4 dage efter da jeg var på arbejde i kbh. Kl 15 solrig dag, var der knæk i min lejlighed. Endda på min kærestes fødselsdag, hvor vi havde aftalt at lave god mad, og se nogle film på min nye skærm.

Jeg rendte rundt og spurgte naboer, om de havde set noget, og selvfølgelig havde min nabo lige ved siden af set, 2 fyre, endda springe ud af mit vindue, bare uden ting for dem havde de allerede nakket, alle mine smykker, guldkæde som jeg har holdt i 12 år fra min første kommunion (Katolisme) ALT! Spurgte så, hende naboen hvoedan de så ud, og hun beskrev en af dem, som jeg kendte ham. Troede ikke rigtig på det, så filmede ham jeg kenders ven. Viste til nabo og vupti 100% match!

 

Jeg kører lige PT politi sag, har været til afhøring flere gange, vist dem billede af manden, fortalt dem hvor de bor, har endda fået fat i adresse, person nummer og navn på ham jeg kendte.

og Siden MAJ har jeg intet hørt fra politiet, det giver virkelig stress, lige nu sidder jeg i Borlänge 200 km nordvest for Stockholm, siden den 20 oktober, Død kedelig by, og min dame er i malmø, det er et HELVEDE!

Ringer jeg til politiet, kan jeg aldrig få fat i hende der har sagen. GLæDER mig bare til at komme hjem, så jeg kan tage ind på politi stationen og finde ud af hvad der sker! næsten 7 mdr. UDEN EN SKID!

Har heller ikke nogen lejlighed når jeg flytter tilbage, så kommer til at bo hos kæresten og hendes familie, ikk fedt. og SLET ikke fedt, at ham der har lavet knæk hos mig, bor i blokken ved siden af!!!

Hvis panserne ikke gøre noget, må jeg jo få nogle andre til at gøre det for mig.

OG en anden ting, du ved heller ikke hvad jeg har været igennem, det her er vand i forhold til hvad jeg har oplevet som barn. Men det er stadig noget lort, når uheld efter uheld rammer en, og ingen kan hjælpe.

Derfor, har jeg fået det tilbud af min svigerfar at starte firmaet i dk, men skal lige have mange flere oplysninger på præcis, hvad det er der skal laves, hvilket matriale osv. Håber at det bliver min lykke, for lige pt har jeg løn nok til at klare mig selv. Og er endda lige sluttet med at ryge smøger. 10 dage nu uden en smøg, ENDELIG :)

 

Godnat, og tak for dit input, vil koncentrere mig meget mere på det positive, og se hvad livet bringer mig i fremtiden, og ikke glo tilbage til fortiden.

Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

steinway:

Immanueldk:

Immanuel fra biblen = en af jesus mange navne, på hæbreisk = Gud med os!

Emanuel, en kvindelig erotisk skuespiller.

... når vi nu går i små sko så skal det vel nævnes at ordet Immanu betyder "med os" og el betyder "gud" hvilket i folkemunde (og de hellige skrifter hvis man tror på den slags) igennem tiden er blevet til Emanuel ej at forveksle med Emanuelle der ganske rigtigt var en letleven dame på det store lærred.

At du så vælger at fejltolke Flemmings udstrakte hånd og skubbe den væk på så fin vis kan kun vække undren; jeg tvivler ihvertfald på at du får stort held til at komme i gang med forretningen såfremt du fortsætter i samme stil.

 

 

Immanuel Hebraisk Gud er med os

http://www.lundskov.dk/menu/navn.htm

Men nok om det, jeg beklager meget, hvis jeg har været dum at hører på, og vil fokusere på det positive fremover, og især på dette forum.

Godnat.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan skam også linke til tilfældige sider på nettet:

http://en.wikipedia.org/wiki/Emanu-El

... klokken er tydeligvis over min sengetid, men jeg kunne ikke nære mig.

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kan jeg ikke få dit nr ?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)