Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det okay at spørger?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

 

Det her kan godt komme til at lyde lidt mærkeligt. Men jeg er bange for at irritere folk herinde med mine spørgsmål.

Jeg er igang med en HTX uddannelse, men på det sidste har jeg fundet noget som jeg rigtig gerne vil arbejde med. Jeg vil gerne lærer stortset alt (lyder lidt dumt måske) om alle handelsfag. Jeg er gammelt programmør, så de ligger lidt i generne at have ambitionen om at lærer alt om et given emne. Problemet ligger bare i at jeg ikke kan tage en HHX uddannelse endnu... Først om 2 år (personlig årsag), hvilket irritere mig helt vildt. Jeg vil rigtig gerne lære aspekterne ved at iværksætte, bogføre, marketing, PR, osv.

Derfor vil jeg nok komme til at stille nogle virkelig dumme spørgsmål herinde på Amino. Jeg vil bare gerne vide om det er i orden?

Desuden, hvis der er nogen der gider at være mentor, eller har nogle kilder jeg kan lærer en masse fra... Ebøger, websites, artikler... Hvad som helst, så ville jeg være yderst taknemlig.

 

Undskyld for at have spildt 5 minutter af jeres liv. :\, selvom oplægget nok lyder lidt idiotisk.

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, naturligvis er det ok at spørge.

Så kan folk jo selv vælge om de vil svare.

Og - du behøver ikke krybe langs med væggen og undskylde at du stiller spørgsmål.

 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var dog et af de mest høflige indlæg, jeg længe har set Smile Det kunne andre lære noget af.

Med den ydmyghed er jeg sikker på, at folk helt sikkert gerne vil hjælpe dig med dine spørgsmål.

Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, jeg har vidst stadig en del notater fra Erhvervsøknomi og salgsting, fra mine HHx tider. Tjekker lige når jeg kommer hjem, kan sende til din mail hvis det er.

 

Immanuel

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig, det er det vi er her for.

 

Når du så er blevet klogere end os alle sammen, håber jeg du giver lidt råd og vejledningSmile

Fra Havdrup
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Naturligvis :] Selvom jeg ikke tror jeg bliver så meget klogere end jer. I har erfaringen, mens jeg kun har viden (på det given tidspunkt, altså).

 

Men tak for jeres indlæg alle sammen. Yderst taknemlig.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor gør du ikke bare din HTX færdig, og så læs videre på Universitetet med handelsfag? Der indhenter du hurtigt mange af de ting, som man lærer på HHX, og så får du selvfølgelig en masse viden derudover. Problemet med at ville lære alt er måske, at man på universitetet fordyber sig i et område. Marketing, Finans m.v.

Fra Havdrup
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Dambo:

Hvorfor gør du ikke bare din HTX færdig

Fordi jeg mistede lysten til at gå på HTX på 2. år, men jeg fik bare aldrig meldt mig ud. At gå et sted 1 år og så ikke gide lave en skid af det de lærer dig der, får dig hurtigt ned på et -3.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, jamen hvad er så i vejen for at tage en HHX, du skal jo have en gymnasiel uddannelse for evt. at læse videre. Det lyder som et perfekt match eftersom du virker meget interesseret i handel.

Fra Havdrup
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er personligt lort med min familie. Jeg kommer fra en familie der er helt fucked up og jeg er bundet af dem pga. jeg ikke er stærk nok til at komme væk fra dem... Inderst inde ved jeg de elsker mig, men jeg vil gerne noget andet, og de bliver fuldstændig hjernedøde ved tanken og truer mig med at smide mig på porten hvis jeg ikke gør hvad de siger og så er der også andre ting udover familien som spiller ind.

 

Jeg har ikke noget imod at de truer mig osv, fordi jeg lære af det. Jeg lærer hvilken verden vi lever i, og desuden så bliver min ambition større og større for hver dag jeg ikke får lov til at skrive lidt i forretningsplanen :]

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)