Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modetøj/musik-webshop sælges.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens.

Jeg har under min studietid fået opbygget hjemmesiden www.rocked.dk, og fået købt et mindre varelager, men da jeg til dels ikke rigtig har råd til at udbygge varelageret og få noget ordenligt markedsføring, til dels snart er færdig med min uddannelse og skal flytte til udlandet, har jeg besluttet mig at sælge min webshop.

Siden ligger på www.rocked.dk, og henvender sig primært til unge der går op i både mode og musik (præcis som undertegnede og en stor del af min omgangskreds). Det er derfor nogle lidt specielle mærker vi har ført i shoppen, og jeg har fx. aldrig set mærket "Paint The Stars" hos andre forhandlere i landet, selvom det har været en stod succes for mig.

Med i købet medfølger som sagt selve shoppen samt den ukompilerede kode, en mindre varelager (salgsværdi i omegenen af 25.000 kr), kontrakter med de bands som optræder på hjemmesiden, og en liste med firma/kontaktpersoner som vi har handlet med i tidens løb.

Selve shoppen er lavet fra bunden, og har derfor et flot og specielt design, så den skiller sig ud fra mængden. Shoppen er integreret med et lettilgængeligt CMS/admin-system, så man sagtens selv kan tilføje/fjerne nyheder, vare osv, uden at være særlig sagkyndig indenfor IT. Derudover er siden integreret med betalingssystemet ePay, og er godkendt af PBS. Da siden er lavet fra bunden og koden følger med, er de eneste årlige udgifter altså dem der skal betales til ePay og PBS for at modtage betalings kort.

For god ordens skyld vil jeg da lige sige at virksomheden selvfølgelig er CVR registreret, og derudover import registreret.

Hvis du har planer om at starte din egen virksomhed, har du altså her muligheden for at springe den seje opstartsfase over, og springe lige ind i salg- og markedsføringsdelen.

Hvis du er interesseret må du meget gerne kontakte mig på sebastian@rocked.dk, 29 89 89 97 eller spørge her, så kan vi sammen finde en retfærdig pris.


Mvh Sebastian, Rocked.dk

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

 

Kan du fortælle hvor mange der besøger din hjemmeside?

Hvordan laver du din reklame? Hvad er indtægten og udgiften? Jeg syntes ikke lige frem at hjemmesiden er 25000 ,- værd...

Fra Århus
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er omkring 400 besøgende i måneden, hvor af ca.40% er nye besøgende og resten er tilbagevendende kunder.

I øjeblikket reklamerer jeg ikke, men jeg har oprettet en AdSense konto som der bare skal penge på, og så har jeg en baner-aftale på et år på gymnasietbladet www.gymnos.dk.

Udgifterne er minimale - det er kun udgifter til PBS, ePay og webhotel der skal betales (ca.2500-3000 kr om året). Mere vil jeg helst ikke ud med alt for offentligt, men kontakt mig på sebastian@rocked.dk, så kan vi snakke om det :)

Mvh Sebastian.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)