- Det mener til gengæld de førende eksperter inden for markedsføring og brugervenlighed!
- Jo der er. Prisen skal ikke være "dyr", den skal være passende. Hvis man ikke skriver priserne, vil folk tro, man har en grund til at holde dem skjult. Der er ingen grund til at tilbageholde information på den måde. Det er patroniserende over for kunden, når man nærmest siger: "Prisen er ikke vigtig lige nu! Den kan du altid få at vide!" Kunden har ikke tid til det pjat. Der er masser af andre steder, han kan gå hen og få klar besked med det samme!
- Hvis konkurrenterne vil vide dine priser, skal de nok finde ud af det. Desuden lever den del af erhvervslivet, som ikke har "hemmelige" priser nu i bedste velgående - trods konkurrence!
|
Hej Bjørn :)
Din forsidetekst fungerer ikke her, men det er måske bare mig. Synes ikke den skæve tekst har den ønskede effekt, og jeg kunne som besøgende godt tænke mig at få smidt lidt flere overskrifter på forsiden. Så jeg helt uden at ridse overfladen og læse mere end to sætninger, kan danne mig et billedligt overblik, og se overskrifter der tilsammen danner en kontekst, der får mig til at forstå hvad din side handler om.
Nu ved jeg ikke hvem din primære målgruppe er, men måske ville det fungere bedre hvis du lavede afstemningerne og de forskellige knapper på dansk, og kontaktformularen.
Så tror jeg også det ville have en bedre effekt for informationen om din side, hvis du under Om domino consult, skrev noget der kunne ses med det samme, med nogle vigtige og fangende nøgleord, og ikke endnu en undermenu, der ikke fylder mere end hvad der kunne have været vist med det samme.
Engelsk valget kan vel så vælges ved siden af.
Mvh Jonas
Forside, skæv tekst, dansk i afstemning