Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt community-site

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 04:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er

 

nu har jeg fuldt med herinde i et par uger og så har jeg endelig fået oprettet mig - dejligt seriøst site :)

 

Jeg vil sammen med min kammerat starte et nyt community-site (ikke konkurrent til Amino :) ), vi har lavet en forretningsplan og lavet research gennem ca. ½ år og vi har købt domænet. Vi har en samarbejdspartner, som skulle sikre os brugere med det samme.

Vores problem er at vi ikke har nogle erfrainger med opstart af hjemmesider og kan derfor ikke lave noget af programmeringen eller layoutet selv. Sitet skal programmeres på nogle CMS-moduler, som vi får til en rigtig god pris. Optimalt skal sitet stå færdigt i starten af august (er det helt urealistisk?) Forventer mellem 6000 og 8000 brugere efter første år.

 

Det vi mangler er:

 

Programmør: SKAL kunne asp, sql og det skal laves på nogle cms-moduler.

Grafiker: til at stå for - ja den grafiske udvikling af sitet.

Evt. een person til begge opgaver.

 

Vi kan desværre ikke give topløn, men vi vil give en fast løn plus en årlig bonus på en %-del af overskudet. Efter vores budgetter vil der ikke være det helt store første år(breakeven i sidste del af første år), men så bliver det tilgengæld sjovt derfra.

 

Værdien ligger i vores koncept.

 

Kasper Herlet

 

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 06:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

 

Jeg sad med samme problematik.... og kontaktede så samtlige private folk med CMS-erfaring jeg overhovedet kunne finde på nettet... :-) Så det er måske vejen frem :-)

 

tjek evt. denne debat: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=4444 :-) Måske han kan hjælpe dig :-)

 

MVH Mette

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad er jeres budget til opgaven, for kan ofte bedre betale sig at outsource end at hyre folk selv, er min erfaring...
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske et lidt dumt spørgsmål, men håber alligevel på at godt svar :-)

 

Når man outsourcer bestiller man så andre firmaer til at klare opgaverne? eller evt. en freelancer?

 

På forhånd tak

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)