Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kriseøkonomi?????

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Med tiden får man de erfaringer der skal til for, at finde løsninger på problemer i sin virksomhed.

I relation til alle ens problemstillinger kan det lade sig gøre, at finde rådgivere. Men har man råd til det når man er i krise? "eller lidt før for den sags skyld"

 Jeg har selv brug Early warning. Det fik jeg en del ud af. Og synes faktisk den person jeg snakkede med var ret så proaktiv endda.

Vi gennemgik faktisk de fleste aspekter af min forretning. For at finde de svage sider "hvis man da kan sige det sådan"  Og fandt ud af hvor jeg skulle slå til.

Jeg blev da så klog, at toget nu kører den rigtige vej. Og måske også lidt hurtigere end jeg havde turdet håbe.

Ellers kan jeg kun øse lidt af min korte erfaring og sige.

Vær kreativ, Brug din sunde fornuft og smil hver dag.

/Madsen

 

Fra Nyborg
Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

uden at du blotlægger dig fuldstændigt, kan du så beskrive hvad der var problemet, og hvad der var løsningen

Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 06:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Schjøtt:

uden at du blotlægger dig fuldstændigt, kan du så beskrive hvad der var problemet, og hvad der var løsningen

 

Uden at gå helt i detaljer. Var økonomi det store spørgsmål for mig. Så vi gennemgik hvad der kunne gøres noget ved. Omkostninger, renter i bank, og generel drift. Han var dog ikke med i banken. Men vi havde en god snak om finansieringsmetoder. 

 Jeg kom så frem til efter selv, at have regnet/lavet budget. At det ikke hang så godt sammen.

Med de tal i hånden kunne jeg nu finde ud af hvad jeg skulle gøre. Så der måtte mere i ordrebogen på en eller anden måde.

Og når der nu var styr på det økonomiske."altså pengene manglede stadig" Vidste jeg lige præcis hvad der måtte gøres.

Så det viste sig, at det var markedsføring der skulle til for at løse mit problem.

Jeg kan da kun anbefale, at bruge Early warning. For i forhold til, at det er gratis. Er det ret god rådgivning.

En ret god revisor, som kender til din branche. Er nu heller ikke, at kimse af. Men det er selvfølgelig svært at vælge.

Håber det var fyldestgørende.

/Madsen

Fra Nyborg
Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

vi er jo nok mange der har eller har haft problemer, så det er fint at få en anden historie end ens egen.

Vores problem er af en anden karakter, idet vi ikke har brugt bankfinansiering, men har haft en pengemand med, desværre mistede han "fodfæste", og kunne derfor ikke være med, og naturligvis er det så ikke nemmere at finde en bank der vil lege med, men vi kæmper.

de bedtse hilsener

Morten

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)