Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

25 K sgs 40 % gives over max 1 aar

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger er jeg parat til at betale 40 %i rente for et laan paa 25.000,-

kort og simpelt laaner 25 betaler 35. Laanet afdrages med et minimum af 3000 per maaned over maks 1 aar.

Kort fortalt om baggrund.

Er i gang med at starte virksomhed op, og det er her pengene skal bruges. ville under normale omstaendigheder have taget den "billige" bank, men med bolig laanet mm spaendt til det yderste samt en finans krise der ikke ligefrem goer bankerne samarbejdsvillige, soeger jeg en alternativ loesning.

Min nye virksomhed er inden for administration i det private, og jeg har i de sidste par maaneder gennem diverse nyhedsbreve faaet lavet naesten 300 kontrakter med nye klienter. Dette er paa trods af at virksomheden ikke er startet endnu. Har dog baade ApS og Ltd liggende til dette. Altsaa en ret god sikkerhed i disse kudner der hver betaler 199 pr mnd og er bundet i 1 aar.

Pengene vil primaert gaa til opstaetning af betalings modul samt en automatisering af en masse smaating der vil stjaele tid. Altsaa en rimelig vigtig del af mit firma.

Har kunderne og virksomheden, men mangler penge til mit betalings modul saa jeg kan tjene nogen (eronisk)

Som du sikkert har bemaerket paa min brug af dobbelt a, saa befinder jeg mig ikke i DK. Jeg er bosat i London, vil dog gerne moedes i London eller Dk hvis muligheden er der.

Er villig til at haefte baade personligt og med selskabet.

Ud over dette irreterende problem har jeg ogsaa en tidsfrisk. Den kan dog godt brydes i vaerste tilfaelde. Ville saette meget stor pris paa at dette kunne goeres inden den 15 dec. Grunden til dette er at pga dansk lovgivning er der kun 1 udbetaling om maaneden samt en forsinkelse paa 60 dage . Dette betyder at at virksomhedens foerste betaling vil blive forsinket med 30 dage hvis ikke det er oppe at koere inden den 15. Surt.

Haaber der er en amino derude, som har lyst til at hjaelpe, og samtidig tjene lidt penge.

Send mig en mail eller PM, hvis det er noget for dig eller hvis du oensker mere info.

MVH

Christor

 

 

 

Mangler du noget fra London ???

Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil blot understege at de smaa 300 klienter jeg allerede har. Har indgaaet en juridisk kotrakt med enten digital signatur, underskrift eller med pasnummer og bekraeftigelse.

Udover dettte, saa skriver jeg min. 3000 om maaneden i maks 1 aar. Vil dog sige at jeg regner meget staerkt med laanet kan betales paa 2 maaneder inkl renter, saa snart vi modtager vores foerste betaling.

Mangler du noget fra London ???

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christor nu har jeg desværre ikke lige 25 k som ligger og flyder men har dog en engelsk side hvor du kan låne de penge du har brug for også til en meget lavere rente

http://uk.zopa.com/ZopaWeb/public/borrowing/borrowing-at-zopa.html Tjek den her!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor laver du ikke et forbrugslån ved express bank og minilån, mener ikke de kræver papire på under 40 eller 25k.

Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode links mm.

Vil dog stadig gerne hoere fra nogen derude hvis det er....

Mangler du noget fra London ???

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du på nogen måde registreret i RKI elle lignende - Det kunne umiddelbart lyde sådan

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

igen kan jeg refere til express bank som ikke kræver dokumentation op til 40.000 hvis nogen var i tvivl. :)

Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen tak for de gode links, Har faaet loest problemet.

Mangler du noget fra London ???

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)