Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bagtæppe med print

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

En god ven er glad musiker, som forsøger at komme frem i den hårde branche af underholdning.

De har nu fået nogle småjobs, hvor de skal ud og vise deres talenter.

I den anledning mangler de et bagtæppe på cirka 3 meter i højden og 4 meter i bredden.

Tæppet skal kun bruges indendør.

På tæppet skal der printes/limes/males (eller hvad der er muligheder) deres navn og logo på. Dette vil fylde cirka 2 m2 og være i 4 farver.

Er der nogle som kan hjælpe (eller kender nogle) med denne produktion til en fantastisk pris?

 

God dag :-)

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lytter også lige med her (vedr. min kones virksomhed hvor vi også skal bruge nogle mindre tæpper med tryk).

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Her kommer lige tre input.
Nu ved ikke, hvor din bekendte og bandet skal spille, men mange steder stilles der krav om, at bagtæpper mv. skal være brandhæmmende på grund af brandmyndighederne.
Desuden skal de lige orientere sig om, hvordan de forskellige typer stof "opsuger" lys. Nogle typer stof bliver helt døde, mens andre spiller sammen med lyset på scenen. Men det kender jeg ikke så meget til, så der må de spørge sig frem, eventuelt efter erfaringer hos andre bands.

Dansk Discoteknik leverer alle typer af stof til bagtæpper mv. De kan blandt andet levere i det brandhæmmende stof, der hedder Molton, se http://danskdiscoteknik.dk.linux3.123hotel.dk/shop.php?hkatId=59&skatId=180

Lasertryk leverer bannere i den omtalte størrelse, se: www.lasertryk.dk/storformat - gå ind i menuen til venstre og tryk på "stof" i menuen til venstre under overskriften "Bannere".

Damgaard Jensen leverer også i den omtalte størrelse, se mere på: http://www.dgj.dk/sw6701.asp

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi taler molton i vores tilfælde. Det bruges i dag. Der skal bare laves noget tryk på det. Lasertryk kender vi og det kunne godt være en mulighed. Alternativt noget broderi (vi taler logotryk).

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Svar til Skattekonsulenterne

Jeg tror, at en kontakt til f.eks de leverandører jeg foreslår, vil være det nemmeste.
De kan først udregne en præcis pris, når de ved, hvilke krav der bliver stillet til det logotryk, der skal på bagtæppet. Det kommer an på størrelsen af det trykte areal (kan trykket f.eks være på en bane), antal farver mv. 

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Fra Islev, Rødovre
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin !

 

Der er ganske ruiigtigt krav til brandsikring af bagtæpper og også til gulvtæpper, når de anvendes i lokaler hvortil der er offentlig adgang.

Derfor skal der bruges enten Molton eller bomuldsstout, som kan købes i brandimprægneret form.

Moltonen kan fås i mange forskellige farver.

Jeg vil forslå et lyst bagtæppe med kantsyning og pariserringe i toppen, så kan det hænges op i næsten enhver situation.

hilsen

Henrik

 

 

Hivs du sender et udkast til logoet, skal jeg finde en god pris til dig !

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar - jeg sender jeres input videre.

God weekend :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)