Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indsættelse af søgeord på webside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu har jeg snart hørt 1000 meninger om hvad der er rigtig og ikke rigtig mht. om de søge ord skal gentages mange gange eller en enkel gang inde der hvor jeg har mulighed for at opsætte dem???

www.lej-en-racer.dk

Mvh Martin Kindvig

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

lej en racer ApS:
1000 meninger om hvad der er rigtig og ikke rigtig mht. om de søge ord

Hej Martin Kindvig

  • 1-2 gange i titlen
  • 1-2 gang i META description
  • 1 gang i META keywords
  • 1 gang i H1 overskriften
  • Ved lange tekster kan H2 overskrifter komme på tale, her kan søgeordet også skrives 1 gang, men IKKE i alle H2 overskrifterne

Husk at skrive godt indhold hvor søgeordet nævnes, men nævn det ikke overdrevet. En laaaaaang tekst kan ikke dække et søgeord og kan slet ikke dække alle søgeord, så derfor bør du skrive mange korte og mellemlange artikler/sider.

Det er også vigtigt du har styr på, hvordan siderne internt på dit website linker til hinanden, og hvilken tekst der står i linkteksten for disse interne links. Det kan du læse mere om i en artikel jeg har skrevet på vores website: Optimal linkstruktur

God arbejdslyst

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Når det så er sagt, kan man også spekulere i f.eks. at skrive nogle ord i 2. På min egen side, Radiomix, har jeg eksempelvis mange besøgende, der finder siden ved at søge på "net radio" i stedet for "netradio". Det gælder nok også for din side. Opret evt. undersider, som henvender sig til hver enkelt søgefrase - på denne måde er det nemmere at optimere netop til denne.

Men ellers kan jeg kun slutte op omkring det, Grosen Friis siger. Det er vigtigt ikke at overdrive.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)