Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansætte en sælger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Fra  Rasmus Thrane Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Min far og jeg går med tanken om, at jeg skal se mig om efter en sælger her til firmaet. Jeg er 24 min far 60 og går snart på pension, derfor er det oplagt for mig at finde en ny kompagnon hvis primære funktion bliver salg! Men skal samtidig fungere som min partner her i firmaet (dog uden at være medejer af nogen art).

 

Hvor finder man sådan en yngre mand henne? (eller pige) kan man få tilskud til den slags?

 

Vi beskæfter os med slag af maskiner til den træbearbejdende branche herunder møbelfabrikker, døre/vinduesfabrikker mm.

 

lad mig venligst høre jeres kommentar til dette.

Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg synes, at du er en smule uklar i dit spørgsmål. Du efterspørger en kompagnon/partner - men det skal ikke være en medejer...?? Det er da lige præcis det, der ligger i begrebet kompagnon/partner. Det skal du klarlægge først.

Er der ingen medejerskab, så er der vel blot tale om ansættelse af en sælger/salgskonsulent - sådan en kan du få ved at annoncere på jobportaler som eksempelvis OFiR Job m.fl. eller ved at indrykke en avisannonce, lokalt f.eks.

Er løntilskudet det drivende element, så skal du nok overveje at kontakte AF eller kommunen for at høre, om de har nogle mennesker, der skal i jobtræning og har et løntilskud med sig.

Mvh.
Claus

PS: Hvordan handler man i Jeres webshop? Der er ikke link eller knap til "Køb". Og er det overhovedet produkter, som kan sælges over nettet?

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Fra  Rasmus Thrane Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Claus

 

Tak for dit svar.

 

Selvfølgelig har du ret når du siger, at en kompagnon også er en medejer. Men det jeg søger er ikke en medejer, men en person som jeg kan have gavn af når man skal på messer, tage beslutninger o.lign. det skal være en på cirka min egen alder som jeg kan have nærmest som en ven. Jeg har selvfølgelig også undersøgt muligheder i min vennekreds, men der er de fleste besat af andet job og lyster ikke maskinbranchen (trods det er en rigtig spændende branche!)

 

En ung fyr eller pige som jeg ansætter som sælger skal ikke regne med 30.000 kr. pr. måned, når det er en oplæringsfase vedkommende skal indgå i. Du kalder det "den drivende kraft". Det synes jeg ikke det er! Men det er klart at det er billigere for at mindre firma som vores! Trods rigtigt rigtigt godt salg og et supernavn i branchen.

 

Måske der er skoler hvor man uddanner sælgere til b2b markedet? måske med fokus på salg af "tekniske" produkter,

Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Fra  Rasmus Thrane Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Mht. shoppen så er der enkelte produkter der kan købes via hjemmesiden. Resten er store maskiner, hvor lidt nærmere overvejelse ligger bag - folk vil gerne ud og se/afprøve maskinen hos os, samt vælge hvilket udstyr der skal på.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)