Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tøj produktion - hvordan får jeg præcis den kvalitet jeg ønsker?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Atlantic Entreprise A/S Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået lavet nogle t-shirt prototyper hos en producent i tyrkiet, på trods af jeg vedlagde noget stof, som kom fra en af mine egne t-shirts, så kunne de ikke lave præcis den samme slags stof. Udfaldet af dette blev nogle t-shirts der slet ikke havde det udtryk, jeg ønskede de skulle have.

I en mail de skrev til mig, skrev de noget om at de skulle bruge ''pantone'' numre, til at fastlægge den rigtige farve til trøjen. Nogen som har kendskab til dette?

Hvis der er nogen som i detaljer gider forklare hvordan Tiger of Sweden, ACNE osv får lavet deres tøj? Så ville det være mig en rigtig stor hjælp.

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Korsager.

Pantone farver eller numre er en international farvekode, der bla faas specielt til textiler. Du kan koebe denne farve skala, som godt nok er rimelig kostlig, men derved er du altid sikker paa du og producenten taler praecis samme farve. Din producent indfarver ved en farve kode og rammer derved samme farve hver gang.

Dog er jeg noget forundret over din producent ikke kan lave praecis samme farve naar du fremsender klip. En lille nuance forskel kan der maaske vaere, men det lyder som om de ikke har taget dig helt serioes Sad

Har du anden t-shirt produktion og maaske du skal kontakte mig i stedetBig Smile

Med venlig hilsen,

Mikkel

http://www.mwcreation.net

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Atlantic Entreprise A/S Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Da jeg har nogle designs klar til fremstilling, så ville jeg da meget gerne have at du tog et kik på dem? Kan du fortælle lidt om dig selv, baggrund osv?

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Se web site: www.skandic-distribution.com for profil.

Kontakt mig paa info mailen og jeg skal give dig min direkte mail.

Med venlig hilsen,

Mikkel

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)