Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min blog/site for grafisk design og reklame

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Lind:
At al informationen er blandet sammen istedet for opdelt i kategorier kan selvfølgelig være en ulempe, men også en fordel da det bliver meget tydeligt at jeg ikke er ensidigt fokuseret på et enkelt område, men snarere en der arbejder på tværs af disciplinerne og netop derfor har overblik over kundens visuelle kommunikation

Helt enig!

Jeg vil bakke dig op i valget af blog-formen. Når man skal finde en grafiker/designer, så går man direkte efter hans tidligere arbejde. Om man skal klikke på et punkt, der hedder "Portfolio", eller om man får det hele i en lang liste (blog-form) på startsiden, er underordnet. Jeg vil næsten sige, at sidstnævnte er bedre, da man med det samme ser noget af det arbejde, som du har lavet.

Det er jo også meget smart, at det nyeste arbejde kommer øverst, og det ældste bliver skubbet længere ned.

Da jeg kiggede på din side, så tog kun nogle få sekunder, før jeg havde scrollet ned, kigget på dine arbejder og konkluderet, om jeg ville være interesseret i at bruge dig. Så er siden jo effektiv! Og det gør jo ikke noget, for dit arbejde er efter min mening på internationalt niveau.

Som sagt vil jeg igen anbefale dig at holde det i den minimalistiske stil, som du gør nu. Du bør nok gøre lidt ved headeren, som ikke er så flot. På store skærme sidder den kun i midten, og det er noget, der designmæssigt hører fortiden til på nettet. På det link, jeg gav dig i starten, kan du se, hvordan andre har lavet headere, der kører helt ud i siderne.

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende blog du har dig der. Syntes det er nogle meget spændende reklamer. :-) Der er bare ikke så meget indhold på bloggen?

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også bruge (ud over den side der allerede er nævnt) Adobes browser tester, hvis du vil se hvordan siden ser ud i forskellige browsere: https://browserlab.adobe.com
Her skal du blot have en Adobe konto for at logge ind og den virker lidt mere overskuelig (og hurtig?) end den tidligere nævnte.....men det er jo smag og behag  :-)

Med venlig hilsen
Maj-Britt Kjær Sørensen

Freelance grafisk assistance og online kataloger
www.flashmagasin.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes ikke det ser særligt professionelt ud at siden ligger på en blog , jeg synes godt du kunne købe hvad et webhotel koster , man kan jo få nogle ned til 10 kr. per månedenSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes du skulle lave baggrunden i en anden farve, sådan at man tydeligt kan se hvad der er siden med informationer og hvad der egentlig er baggrund

Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting som helt sikkert ville hjælpe dig er, at få en header som måske viser lidt mere personlighed...

Da det nu er en blog vi snakker om.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)