Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO på dynamiske sider

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Sep 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en webside, der stort set kun består af dynamiske sider, der generes ud fra hvad kunden vælger i nogle dropdown-boxe. Jeg ved ikke om f.eks. Google kan finde ud af hvad siden handler om da der ikke er meget tekst på sitet. Med andre ord vil jeg gerne høre om der er en måde, hvorpå jeg kan lægge en masse indhold ind på siden, som kunden ikke nødvendigvis kan tilgå. Det kunne være de forskellige produkter der handles med, som hver fik en side. Jeg har hørt noget om content pages og cloaking men jeg ved ikke så meget om det. Er der nogen der kan hjælpe?



Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan jo evt. bruge et link crawler program til at se hvad der bliver "fundet".
Ellers er det nok en god ide at lave et HTML og/eller Google XML sitemap.

Men altså... Hvis du udelukkende bruger combobox/javascript til navigering,
så er det nok bedst generere det ud fra et script der kører igennem din DB.

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Tilmeldt 2. Sep 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der ingen "lovlig" måde, hvorpå man kan lægge nogle statiske html-sider på sitet, som søgemaskinerne kan finde men som kunden ikke ser?
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søren

 

Det er altsåt nemmere hvis du fortæller hvilken side det handler om - men jeg har lavet noget for en anden Amino herinde hvor setuppet også var en lang række combobokse - men disse bokses resultater kan jo kombineres ud på andre dynamiske sider som kaldes af kunden - men forsat ikke er statiske...

 

Så prøv at sende et link på din side så er det lidt nemmere at gå til....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)