Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer over søgeresultaterne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg skal til for første gang bruge Google AdWords. Jeg har lige spørgsmål til hvor annoncerene kan vises. Jeg vil gerne have vist min annonce lige over søgeresultaterne - er det noget man selv kan vælge? Altså at vi vist sin annonence i siden eller i toppen.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke vælge at de nødvendigvis kommer lige over søgeresultaterne, hvis du ligger mærke til det, så er det ikke altid google annoncerer netop på disse pladser. Prøv at lave en søgning, og får du adwords lige over de organiske, så kan du prøve at refreshe siden, så forsvinder der ofte et par stykker af dem, om ikke dem alle.

Du kan derimod vælge at du vil vises i toppen, det er blot et spørgsmål om pris. Kort sagt er det en ren auktion med rabat til dem der skrive lokkende tekster.

 

Jimmy

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, som Jimmy siger så er det et spørgsmål om pris. Jeg kender et firma som VILLE ligge der hvor du ønsker at ligge og de brugte kr. 8.000,- på adwords om måneden - og det skal så tilføjes - at de ikke havde særlig mange konkurrenter - så der skal diskes op med nogle kroner hvis du vil ligge der altid - jeg har en fantasi om, at du kan gange beløbet op med hver konkurrent du har hvis du vil ligge på den placering ALTID :)

Så måske kan du også bruge plads 2,3,4 og 5? :)

Held og lykke med projektet!

Mette

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nu ikke det økonomiske i det. Jeg ville bare høre om der var forskel på anonnce typer, om man ville annoncer i højre side eller i "den gule boks" over søgeresultaterne.

Jimmy/ Jep, du har ret.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Prisen alene afgør ikke om man ligger over søgeresultaterne i de såkaldte Premium Ads - du skal også have en høj quality score som blandt andet sættes sammen af ctr og landingpagens relevans.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)