Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med alt hvad i har af kritik :-)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil hele tiden gøre www.IndustriBasen.dk så god som overhovedet muligt. Vi har igen set os blind på siden og ønsker derfor alle jeres øjne til at finde alt det der ser mærkeligt ud, ikke giver nogen mening, farver der er forkerte, funktioner der mangler, ja sagt med andre ord. Hvad kunne gøres bedre?

www.IndustriBasen.dk

Mvh

Morten

IndustriBasen.dk

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Synes faktisk det er en meget pæn side..

De små ting jeg synes du/i burde se på skulle måske være at ligge mere fokus på hvad det er i ønsker brugeren skal på siden, det er virker lidt som om man skal en masse for evt at søge efter det man leder efter :)

just my 2 cents...

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes jeres site er virkelig god, og jeg kan ikke umiddelbart finde på noget at kritisere ved den.

Den kunne sagtens trænge til et facelift, da designet ser noget web 1.0-agtig ud. Det kunne I da overveje, hvis det endelig er.

Jo, og så lige en ting... Hvad i himlens navn laver det feed fra Erhvervsbladet på jeres forside?! - Hvorfor bruger i plads på sådan noget fyld. Få det væk, siger jeg! Stick out tongue

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Fin side du har - der er ikke noget rigtig at sætte figner på.

Men har dog en ting; Hvad i alverden laver den boks nederst på f.eks. Om industribasen.dk. Den der "lignende annoncer fra virksomheder" -hvordan kan der være lignende annoncer fra virksomheder, når den side ikke reelt er en annonce.

Kan godt være jeg misforstår det ;)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig god kritik fra jer begge 2.

Det med lignende annoncer fra virksomheder, Klart en fejl der bliver rettet med det samme. Tak for den ;-)

Grunden til vi har valgt at vise nyheder fra Erhvervsbladet er for at signalere troværdighed. Hvis erhvervsbladet er på IndustriBasen.dk ja så må siden være prof og god nok til mig :-)

der må være flere der har kritik?

 

Morten

www.industriBasen.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.


Nu ved jeg ikke om du sidder og leger med siden, men dit kære RSS feed giver fejl:

Warning (2): DOMDocument::load() [domdocument.load]: Start tag expected, '<' not found in /usr/home/enovodk/data/www/industribasen.dk/stage/app/tmp/rss/626996d8ea9428e2455dade8ddf6dcf5, line: 1 [CORE/app/vendors/rss.php, line 106]

 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

www.IndustriBasen.dk:
Grunden til vi har valgt at vise nyheder fra Erhvervsbladet er for at signalere troværdighed. Hvis erhvervsbladet er på IndustriBasen.dk ja så må siden være prof og god nok til mig :-)

Ja, jeg tænkte nok, det var noget i den retning. Smile

Jeg tror bare ikke rigtig, argumentet holder, for flere og flere ved godt, at den slags feeds sidder alle vegne. Og det kan jo trække i modsat retning mht troværdighed, at man bruger plads på noget, der ikke er relevant for sitet.

Under alle omstændigheder optager det dyrebar plads på forsiden, så fjern det hellere og sæt noget ind, der skaber værdi!

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denni

Jeg er faktisk lidt i tvivl om hvad RSS feed  er? Embarrassed

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit feed fra erhvervsbladet ;)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle være iorden nu:-)

 

Istedet for Erhvervsbladet på forsiden hvad kunne man så have der for at skabe mere værdi?

 

Morten

www.industriBasen.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)