Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi vil til Norge

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja her taler jeg ikke rent fysisk, da ingen af os har lyst eller tid til at forlade Danmark.

Vi oplever et fortsat øget salg til Norge og overvejelsen om at oprette en norsk baseret afdeling er nu meget påtrængende.

 

Jeg mener, at jeg på et tidspunkt i dette forum læste et indlæg om en nordmand der var interesseret men har simpelthen ikke kunnet finde det indlæg.

 

Det skulle jo nok kunne lade sig gøre at finde en, men hvordan ville i foreslå man gjorde det i praksis.

 

Vi har ikke ubegrænset kapital til at at oprette en fysisk butik eller ansætte en højt betalt direktør i Norge så hvad ville i mene kunne være det smarteste.

 

Jeg er med vilje ikke særlig konkret her da jeg gerne vil holde alle muligheder åbne. Det kunne jo være der dukkede et forslag op man slet ikke havde overvejet .

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
En mulighed var at give en norks forhandler eneforhandling og så give noget rabat til denne forhandler. Er det attraktivt nok for ham/hende vil de gøre meget for at sælge jeres produkter. En anden mulighed er at sælge kun på provisionsbasis således i kun betaler når i tjener penge.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad er det helt konkret du sælger til Norge ?

 

Måske kan jeg hjælpe dig i mit professionelle erhverv i et distributionsfirma som eksporterer til Norge for min. 50 mio. om året.

Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hva er det dere skal selge til Norge da, kanskje jeg også er interessert - sendt gjerne en pm.

EDIT: Glemte lige og skrive at jeg ikke bor i Norge, bor i den dejlige by Randers



Side 1 ud af 1 (4 indlæg)