Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

smykkedesigner

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Chaing mai
Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Smykker er en del af din personlighed derfor er det vigtigt med den rigtige

smykkedesigner

Mvh

www.personal-silver.com

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nis

Giv mig hellere et kald på telefon eller en mail når du får tid til det, og lad os tage en dialog om Jeres behov og ønsker til webshopsystem.

Valget af webshop er som at støbe fundament til et hus, hvis ikke det rigtige fundament vælges fra start, kan man bygge nok så lækkert et hus, men pludselig vil man opleve begrænsninger fordi fundamentet ikke blev valgt med omhu ;)

Derfor anbefaler vi altid en god dialog inden en etablering af webshopsystem, hvilket man ikke kan læse sig til.

 

Fra København SV
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Nis!
Jeg har ingen konkret erfaring som smykkedesigner, men er meget nysgerrig/udforskende. Ligeledes vil jeg gerne udvikle mig via arbejde med spændende og udfordrende opgaver, hvilket samlet også var grunden til min interesse i dit indlæg.

De bedste hilsner
Marianne

Fra København
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel, 

 

Jeg kan måske hjælpe med at undersøge priserne, hvis du kan kommer med qty og hvad slags kvalitet det skal være. Er selv (herre)smykkedesigner og har tæt sammearbejdmed smykkeproduktionsfirmaer i østen.

Mvh

Remi

Fra København
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel, 

 

Jeg kan måske hjælpe med at undersøge priserne, hvis du kan kommer med qty og hvad slags kvalitet det skal være. Er selv (herre)smykkedesigner og har tæt sammearbejdmed smykkeproduktionsfirmaer i østen.

Mvh

Remi

Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne,

tak for din henvendelse, men vi er helt nystartet og søger en smykkedesigner med erfaring.

 

mvh

Nis

Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Remi,

enten har du mit navn forkert eller det er anden annonce du ref. til

Anyway, vi har vores produktions netværk på plads, både I Kina og Thailand, er derude ca 6 gange årligt, så det er ikke der vores

problemer er.

Men kan vi hjælpe dig med prodktion eller opfølgning af samme, så skriv endelig igen

 

mvh

Nis

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nis,

Jeg er smykkedesigner og guldsmed og har erfaring med både design og produktion.

Du kan se et udvalg af smykker jeg har designet og produceret på min hjemmeside - linket ligger under min profil. Dette er min personlige stil, men jeg kan sagtens arbejde med andre koncepter.

Mvh Signe

Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe,

 

godt nytår, tak for dit indlæg,

vi kontakter dig via din mail fra hjemmesiden

 

mvh

Nis

Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nis

 

Søger I stadig en smykkedesigner?

Jeg har de sidste par år været ansat som designer/ produktudvikler i et nyt smykkefirma med god responce fra markedet. Nu er jeg freelance smykkedesigner på kontraktmessig bassis.

Jeg tænker nyskabende og samtidigt kommercielt.

Du er velkommen til at kontakte mig så kan du se noget af det jeg har lavet.

Vh B

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)