Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke vare skal jeg bestille hjem??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er.

Jeg starter inden længe et webshop med artikler til smykkefremstilling, men jeg er i tvivl om hvad jeg præcist skal bestille hjem. Hvis nogen har erfaring med smykkefremstilling eller har relevante bud på hvor efterspørgslen er størst vil jeg meget gerne høre fra jer :) Send evt. billeder af perler eller tilbehør til min mail.

Mvh, Trivia Import

Morten Zachariasen

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

 

Min søster har skrevet en bog om enkel smykkefremstilling. Den er med fine billeder og illustrationer af hvordan vælger farver og materialer. kunne det have interesse for dig at tilbyde den til dine kunder sammen med tilbehør?

 

Mvh

Caroline Kjelsmark

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

 

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caroline,

Det kunne helt sikkert have interesse. Jeg har ikke forstand på smykker eller smykkefremstilling, men ser potesiale i det faktum at så mange er begyndt at lave smykker selv.

Jeg er sådan set bare interesseret i at varerne er omsættelige. Må jeg spørge om hvad bogen hedder??

 

Mvh, Trivia Import

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Den hedder "Lav smykker - helt enkelt"

http://www.gallerigaarden.dk/Christina/smykker.htm

Som jeg har skrevet i et andet indlæg mener jeg også det kunne være fint at lave en slags "smykkebar" hvis man bor i en større by. Det har jeg set i Tyrkiet. Så tager veninder derind sammen og samler smykker. F.eks. for at lave noget der passer til ens tøj. Der er udstyr, kæder og alt hvad der ellers skal til og så kan man bare gå i gang og betale for hele herligheden når man går ud.

Jeg bor selv for "langt ude" til at det er realiserbart, men boede jeg i byen ville jeg overveje ideen

Mvh

Caroline

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

 

Tilmeldt 6. Oct 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caroline,

Det er et spændende koncept du beskriver dér... Jeg sidder og tumler lidt med ideen - kunne du evt. listes til at beskrive din oplevelse af denne "bar" lidt nærmere? Besøgte du selv sådan en bar? Hvilke fordele/ulemper var der? Hvad var tilbuddene?

På forhånd mange tak for din fremragende ide ;-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)