Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrence fra hjemmesiden?!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er !

Hvis jeg nu ville udlodde en konkurrence fra min band hjemmeside www.discjockeyz.com

og de så kunne vinde singler og album mm, evt også shirts og merchandise imod at lave noget fan art og så bedømmer vi det bedste "u know the drill".

Ejer jo selv det de ting de kan vinde.

Ska jeg så oplyse det nogen steder udover mit eget regnskab i firmaet?  har ledt efter det på skat dk og konkurrencestyrrelsen men var ikke lige heldig med at finde svar.

På forhånd tak

Michael

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan lave konkurrencer, lige så tosset du vil! Det skal du ikke oplyse nogen steder!

Hvis jeg var dig, ville jeg dog netop oplyse det mange steder - nemlig på de mange konkurrence-sites, hvor du kan tilmelde din konkurrence. På den måde bruger du konkurrencen til at skaffe besøgende og links til din side!

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

michael boe nielsen:

Hej Amino'er !

Hvis jeg nu ville udlodde en konkurrence fra min band hjemmeside www.discjockeyz.com

og de så kunne vinde singler og album mm, evt også shirts og merchandise imod at lave noget fan art og så bedømmer vi det bedste "u know the drill".

Ejer jo selv det de ting de kan vinde.

Ska jeg så oplyse det nogen steder udover mit eget regnskab i firmaet?  har ledt efter det på skat dk og konkurrencestyrrelsen men var ikke lige heldig med at finde svar.

På forhånd tak

Michael

Du kan bruge www.smvind.dk

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

michael boe nielsen:
Ska jeg så oplyse det nogen steder udover mit eget regnskab i firmaet?

Hvis den samlede præmie til èn vinder (1 præmie)  overstiger 200 kr SKAL du lave en indberetning og betaling til SKAT på 17,5 % af beløbet der overstiger de 200 kr - den såkaldte lotteriafgift Sad

Hvis du ikke selv fortæller dem det, skal de nok finde dig på et tidspunkt - Snakker af personlig erfaring Embarrassed

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Birgit - Min-mave.dk:
Hvis den samlede præmie til èn vinder (1 præmie)  overstiger 200 kr SKAL du lave en indberetning og betaling til SKAT på 17,5 % af beløbet der overstiger de 200 kr - den såkaldte lotteriafgift

I stand corrected! Zip it!

... Er et også, når det er en genstand og ikke en pengepræmie, der er gevinsten?

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

patrickb:
Er et også, når det er en genstand og ikke en pengepræmie, der er gevinsten?

Jeps det er værdien af det, og det hjælper ikke at du har købt et kæmpeparti hjem til meget billig penge, det er udelukkende den værdi det ville have i butikker, detailhandel eller andre steder der tæller - desværrre

Så jeg indberetter troligt hver måned for min månedens buket på Min-mave.  

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må jeg sige! .. Den var li' godt grov! Wink

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps, og besværlig Sad

- så jeg har outsourcet den del med indberetning til http://www.inloco.dk - det er de rigtig gode til at holde styr på Wink 

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger mange tak for hjælpen til jer alle ! kanont!

Hav en god dag!

Mvh. Michael BoeBig Smile

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

michael boe nielsen:

Hej Amino'er !

Hvis jeg nu ville udlodde en konkurrence fra min band hjemmeside www.discjockeyz.com

og de så kunne vinde singler og album mm, evt også shirts og merchandise imod at lave noget fan art og så bedømmer vi det bedste "u know the drill".

Ejer jo selv det de ting de kan vinde.

Ska jeg så oplyse det nogen steder udover mit eget regnskab i firmaet?  har ledt efter det på skat dk og konkurrencestyrrelsen men var ikke lige heldig med at finde svar.

På forhånd tak

Michael

Du kan komme på www.smvind.dk så der er flere der går ind på din hjemmeside for 10-20kr per måned  

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)