Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DanDomain - valg af moduler

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg skal have oprettet en webshop, og har besluttet mig for DanDomain, og er igang med at vælge moduler. Jeg har kigget på deres pakkeløsning, men synes der er mange af modulerne jeg hellere vil bytte ud med nogle andre. Jeg har svært ved at gennemskue hvad import/eksport modulet bruges til. Er det noget jeg kan undvære sådan lige til at starte med? Og så har de et faktura modul - vil det sige, at man skal have det modul, for nemmest at sende en faktura med til kunden?

Hilsen Camilla - en nybegynder!

Te, kaffe og delikatesser på teacup.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla

Import/export modulet gør at du kan uploade mange varer/produktgrupper/priser mv. på en gang, fra evt. Excel. I hjælpfilen til shoppen er der beskrevet hvordan filen skal bygges op.

Hvis du ikke har et økonomisystem, vil det være smart med fakturamodulet. Du kunne måske med fordel tage et blik på Dandomains Danfinance. Om ikke andet gør det i hvert tilfælde det regnskabsmæssige noget nemmere.

Ellers prøv at ring til deres support. De plejer som regel at vide hvad de snakker om:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla

Nu aner jeg ikke hvad du igrunden har brug for, men du kan sagtens starte uden alle disse moduler og så tilkøbe dem hen af vejen, når du får et større overblik over dine behov.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Deres pakke-løsning har jeg normalt meget lidt fidus til.

Jeg anbefaler normalt folk følgende:

  • Selve shoppen
  • Betalingsgateway - så man kan tage i mod dankort
  • Advanceret designer - så man kan lave lidt lækkert, og har fri hænder
  • Mailinglist - bare den helt lille til at samle brugere op, for at smide dem over i et at system til afsendelse af nyhedsbreve

Så er du godt kørende i mine øjne.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder meget fint det Kristian har "strikket" sammen - men ellers kontakt Dandomains support, de plejer at være flinke til at hjælpe Smile

Google optimering (SEO og Google Ads)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)