Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores nye hjemmeside

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er der nogen her der har lyst til at komme med noget feedback på vores nye hjemmeside.
Vi vil udstråle seriøsitet, god produktoverskuelighed og desuden differentiere os som et hostingfirma der er mere jordnært og kan snakke kundernes sprog.

Lykkes vi med det? www.danskhosting.dk

Al feedback vil være MEGET velkommen!

Catillo, Web der virker!

Fra Chaing mai
Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan godt lide jeres idé, og jeg synes jeres hjemmeside er flot og ret overskuelig. Men derudover kan jeg ikke lige se idéen udført på hjemmesiden? Hvad er danskhosting.dk overhovedet?? Det burde fremgå på forsiden (overser jeg noget?? hmmm.. Navnet?).

Men altså hvis I gerne vil tale kundernes sprog, skal I nok ikke starte med at skrive om "det nyeste hostede produkt" - det ved jeg i hvert fald ikke hvad betyder.

Eller hvad med "Vi har et topmoderne server rum, der dagligt vedligeholdes af vores dygtige og veluddannede medarbejdere. Redundant airconditionanlæg sikrer en konstant rumtemperatur på 18 C. 100 % redundant Backbone kombineret med Internetforbindelser fra 2 forskellige udbydere er med til at sikre optimal oppetid." What? Kundernes sprog?

Jeres hjemmeside burde være sprogligt korrekt og klar. Det er den ikke pt.

Skriv endelig, hvis I er interesserede i et konkret tilbud på en sprogvask.

Mvh Søren, selvstændig retoriker, Sprogzonen

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Bigguyxl

Catillo, Web der virker!

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Søren.

Ja jeg kan godt se hvad du mener, men lige nu skal vi nok bare selv rette det, ellers tusind tak for din grundige feedback.

Catillo, Web der virker!

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i vil "udstråle seriøsitet" saa burde i nok lige lave en korrektur laesning paa hele sitet.

Eksempel fra http://www.danskhosting.dk/page/view/a4014b11-fac5-4d54-bdd5-f6da2543393c.html

Andre systemer det ikke er fra Microsoft koster ikke men du skal blot sige vad det skal være
for et og det klarer vi på kort tid uden at det koster dig noget.

---

Og nu til noget helt andet. Mener i faktisk som teksten siger at i vil installerer et hvilke som helt system som brugeren beder om? Inklusiv systemer saa som Solaris 10, eller FreeBSD?

Og angaaende virtuelle servere, hvor mange brugerer(Virtuelle maskiner) har i per processor kerne?

Og hvad med backup af virtuelle serverer? Laver i backup af hele den virtuelle server, eller skal man selv goere det?

Og i boer nok overveje prisen paa ram. 500 kroner/maaneden for 512MB virker meget dyrt.

Det var bare lidt om mine spoergsmaal, hvis jeg skulle have en virtual server hos jer, hvilket jeg muligvis skal.

Og angaaende jeres pris paa 4Kr/GB. Giver i maengde rabat hvis man har meget trafik(1TB/Maaned?)

Martin

 

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Den flotteste hosting-hjemmeside, jeg har set!

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker patrickb

Catillo, Web der virker!

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Den der tekst er hoppet med fra vores gamle hjemmeside, så den er nu slettet, MANGE tak for at være opmærksom på vores vegne.

Men generelt set, så mener vi faktisk at vi kan klare det meste, med Solaris 10 og FreeBSD er svaret ja, det kan vi godt hoste.

Ramprisen er måske noget vi skal have set på, vi opererer efter markedspriserne, og mener at den er som den skal være, men måske ikke alligevel, det er ihvertfald noteret.

Vi har ikke noget maks. antal brugere pr. kerne, istedet kører vi et andet setup hvor vi overvåger vores virtuelle servere og ved et maksimalt brug af en virtuel server gør vi brug af en ny...
Men jeg må ærligt indrømme at de mere komplicerede tekniske ting, vender jeg altid med vores tekniske stab og vender tilbage med svar på, da jeg selv sidder med vores markedsføring.. Så overordnet ved jeg en del, men lidt i dybden så kradser det med min viden.

Generelt set, såfremt der skulle være behov for et tilbud (evt. med rabat i forhold til vores nuværende priser, så kan vi sagtens klare det og ja mængderabat er altid noget vi er villige til at snakke om.

Håber det er svar nok, ellers send mig endelig en email: steen@danskhosting.dk

Catillo, Web der virker!

Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville måske sætte kontrasten på informationerne i footeren lidt op. Ellers ser designet rigtigt godt ud.

Jeg har lige skimmet jeres side og har ikke kunnet finde nogen informationer om hvor jeres server egentligt er placeret henne, alt det tekniske som forbindelse, køling rocker-bevogtede sikkerhedsdøre og lignende :)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)