Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konverterings procent på webshop

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christobel

 

konverteringsraten/procenten er antal salg divideret med antal besøgende gange 100, over en periode som passer på din butik. Dvs har du mange salg om dagen, oppe omkring 10 så kan du sagtens lave en konverteringsprocent som du kan følge fra dag til dag, og så lave et gennemsnit pr uge, måned og år. Hvis du fx kun har 1-2 salg om dagen og du har 100 besøgende så kan din konvertingsrate/procent jo svinge imellem 1-2% og så holder det jo ikke så godt, så er du nødt til at tage en længere periode, fx en måned.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-03-2007 22:16:53 Forfatter: Kim Sand
Hej Christobel


konverteringsraten/procenten er antal salg divideret med antal besøgende gange 100, over en periode som passer på din butik. Dvs har du mange salg om dagen, oppe omkring 10 så kan du sagtens lave en konverteringsprocent som du kan følge fra dag til dag, og så lave et gennemsnit pr uge, måned og år. Hvis du fx kun har 1-2 salg om dagen og du har 100 besøgende så kan din konvertingsrate/procent jo svinge imellem 1-2% og så holder det jo ikke så godt, så er du nødt til at tage en længere periode, fx en måned.


 

10 er nu også for lidt.. jeg vil sige som du også er inde på kim, at man skal køre en måned, det gør det også lettere at sammenligne fra måned til måned end dag til dag, for dag til dag vil altid svinge meget.

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for jeres svar.. Jeg ved godt hvordan man regner den ud, men det som blot undrede mig var/er tiden, som I måler den i ? Når man som her laver en sammenligning af konverterings pct. er det vel? vigtigt at angive over hvor lang tid man måler over ??? Og den syntes jeg blot at I manglede ? Således at I sammenligner det samme  Jeg går dog udfra at I taler om pct. over en mdr. ? eller ?

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-03-2007 09:11:28 Forfatter: Christobel Tak for jeres svar.. Jeg ved godt hvordan man regner den ud, men det som blot undrede mig var/er tiden, som I måler den i ? Når man som her laver en sammenligning af konverterings pct. er det vel? vigtigt at angive over hvor lang tid man måler over ??? Og den syntes jeg blot at I manglede ? Således at I sammenligner det samme Jeg går dog udfra at I taler om pct. over en mdr. ? eller ?

 

Jeg ved ikke med de andre, men jeg måler over 1 måned

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Både pr måned og år. Er interesseret i om månedssnittet er under eller over årsgennemsnittet. Er det under lyder alarmklokkerne.
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)