Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg ellers købe PPC trafik?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

www.adbrite.com er en rigtig god MEGET stor markedsplads for f.eks. ppc.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

David K:

Hej "verdens rigeste mand"

Jeg kan hjælpe dig delvist. Jeg ville måske få lavet nogle eyecathende bannere som du kan reklamere med på forskellige sider.

fx. for din guide til tøjbutikker på nettet kunne du reklamere på forums for unge mennesker:

www.doid.dk

www.arto.dk

der findes mange andre sider som tilbyder annoncering end bare facebook og google. Tit og ofte er det meget mere effektivt at finde de lidt mindre fora, da her er det en bestemt kundegruppe som er der. Du skal finde ud af hvilken kundegruppe det er der giver dig mest profit, og så skal du simpelthen bare finde mindre sider, med en mere koncentreret gruppe af forbrugere.

Det ville være mit forslag.

Håber det kunne hjælpe dig.

- David

Kan ikke være meget mere enig. Din guide til tøjbutikker, kan jo være rigtig smart at reklamere, sådan det udelukkende er unge mennesker som ser det. Jeg har nogle bannerpladser ledige på min side, omkring 200-350 unikke unge besøgende hver eneste dag. Du kan få den rigtig billigt, da jeg gerne vil have relevante reklamer ind på min side. Skriv hvis du er interesseret.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey! 

Mange tak for jeres rigtig gode svar! Adbrite ser fint ud, vil helt sikkert kigge på det. Og skal nok også lige kontakte angående bannere! Og de andre ting som er kommet frem! Der går nok lige en dag eller to! 

:)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob W:
Jeg har dog bare hørt at selvom man kan målrette sine annoncer utroligt præcist, så er konverteringsgraden på de klik man får stadig meget lavere end på Adwords. Men jeg synes det er meget spændende hvis du har andre erfaringer? Så kan det være man bør prøve at arbejde lidt mere seriøst med det.

Interessant! Men det kommer ikke bag på mig, nu når jeg tænker over det. På Google søger folk jo aktivt efter et eller andet, og når de så ser en reklame for det, vil de være meget mere tilbøjelige til at købe, end hvis de bare ser en reklame for noget, som måske kunne interessere dem, men som de ikke aktivt søger lige nu og her.

Så god pointe!

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David - Det har sat nogle tanker igang. Har tænkt lidt over det før, men har altid ladet mig stoppe af at jeg tænkte det ville være et stort besvær, med lille udbytte. Men kan godt se det fornuftige i det nu.

 

Men hvordan ordner du betalingen med mindre sider? Altså sider som er drevet af private, og som ikke lige kan give en faktura

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)