Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af eShop

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/23/2006 11:47:52 AM Forfatter: Frankie


Det er jo et meget godt argument for ikke at udskyde købsbeslutningen.!

















Umiddelbart synes jeg ikke at det signalerer "urgency". Hvis man kommer igen i morgen er der jo også gratis levering.

En ting som der i stedet kunne gøres brug af, var ting som "ekstra bonusser" til de første 200 personer der køber noget.
Sådan en bonus kan være alt mellem himmel og jord, men det skal være noget der har værdi som dine kunder. Samtidig skal det være noget som ikke koster dig noget (ret meget).

Personligt er jeg meget varm fortaler for informationer i form af en eBook. Hvis du skriver 30 sider om hvordan man kan få ekstra meget ud af sine gadgets og tilbyder den gratis (den kan jo også sendes elektronisk når du alligevel sender ordre bekræftelsen - dvs. det sker automatisk), så giver du folk en "merværdi" + en "urgency" da det jo kun er de 200 første der får denne unikke bog der beskriver hvordan de får meget ud af deres gadgets.

Udover at det vil give dig mere og hurtigere salg, så giver dig dig også en unik mulighed til at præsentere endnu flere af dine gadgets til dine kunder og vil helt sikkert resultere i at du vil opnå et mersalg. HUSK dog at din eBook ikke skal være en 30 siders reklame. Det skal være værdifuld information, som på naturligvis vis kommer ind på flere af de produkter du sælger (evt. med direkte links).





Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Karsten

 

Fik min tatoo i dag - hurtig levering og den er da helt kanon. Jeg ligner jo en rigtig Bad-ass-motherF*cker....

 

Her er lige et billede af resultatet - utroligt hvad en tatovering kan gøre ved folk:


 

 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

 

Det er en udemærket webshop. Med 1½ års erfaring af webshops er der 2 ting jeg gerne vil påpege. 1. Få lavet en backup hver uge der ligger på et hardrive et eller andet sted. Min side er lige blevet hacket og jeg kan nu begynde med at ligge alle 1612 produkter op igen..... (

 

Den anden ting er at jeg syntes siden er fin, produkterne er fine, men du mangler enkelthed og overskuelighed på din forside. På din forside bliver man overrumplet af enormt meget læsestof og enormt mange menuer til venstre. Del det op og lav kategorier istedet og lav så igen underkategorier således at der måske kun er en 10-12 menu punkter på forsiden. Lav et flot firmalogo og det må gerne fylde meget i toppen af forsiden, og få evt lavet et par flashanimationer til at have i midten på forsiden som skifter  mellem en 3-4 stykker med gode tilbud.

 

Prøv evt at kigge på www.free-tuning.dk som er en søsterside til min www.free-styling.dk som lige er blevet hacket så kan du se hvad jeg mener.

 

 

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/24/2006 12:37:48 PM Forfatter: www.free-styling.dk
Hej.


Det er en udemærket webshop. Med 1½ års erfaring af webshops er der 2 ting jeg gerne vil påpege. 1. Få lavet en backup hver uge der ligger på et hardrive et eller andet sted. Min side er lige blevet hacket og jeg kan nu begynde med at ligge alle 1612 produkter op igen..... (


Den anden ting er at jeg syntes siden er fin, produkterne er fine, men du mangler enkelthed og overskuelighed på din forside. På din forside bliver man overrumplet af enormt meget læsestof og enormt mange menuer til venstre. Del det op og lav kategorier istedet og lav så igen underkategorier således at der måske kun er en 10-12 menu punkter på forsiden. Lav et flot firmalogo og det må gerne fylde meget i toppen af forsiden, og få evt lavet et par flashanimationer til at have i midten på forsiden som skifter  mellem en 3-4 stykker med gode tilbud.


Prøv evt at kigge på www.free-tuning.dk som er en søsterside til min www.free-styling.dk som lige er blevet hacket så kan du se hvad jeg mener.




Udover at det er en god ide at have backup, samt lidt omkring overskuelighed, så kan jeg kun være uenig med dig. Stort logo er spild at den vigtigste plads du overhovedet har på din side så det vil være en kæmpe fejl. Flashanimationer er kun til irritation og skader kun din side. Og en sidste ting som jeg lige så på din ene side... En professionel side starter bare ikke med "velkommen....".

Du må undskylde hvis jeg er hård mod dig, men dine kommentarer strider på alle eksperters råd.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen.

 

Nej nej kritik er skam ok. Jeg siger som jeg gør fordi jeg som sagt har noget erfaring indenfor den her del. De kunder jeg henvender mig til stiller enorme krav til en online shop. Den side vi startede med fik kritik konstant fordi der netop var rigtig mange menu´er og meget tekst på forsiden. Ud over det var de kunder jeg ønskede måske ikke lige en kundegruppe med det største computerbruger niveau og derfor måtte den gøres endnu mere simpelt. Det du ser på www.free-tuning.dk virker rigtig godt for os. Vi har for nyligt lavet en analyse ved at sende nyhedsbreve ud til alle vore kunder og de  primære ting folk roser os for er overkueligheden og at der når man begynder at vælge menu´er er flere steder man kan vælge samme undermenu (både i søjlen til venstre men også på hovedsiden).

 

Grunden til at jeg foreslår en flash på forsiden er at det har virket rigtig godt på denne side : http://www.extremecarparts.dk/ Prøv at chekke forsiden ud på den.. Vi arbejdede faktisk på noget tilsvarende lige før vores side blev hacket. Folk går ikke ind på en hjemmeside hvorfra der sælges ting (altså detail branchen) for at læse om alt muligt. De går derind fordi de vil finde det produkt der lige netop henvender sig til dem. Og det er det man skal spille på. Vi havde da det gik bedst 800 unikke besøgende (ip adresser) på vores hjemmeside pr 24 timer. Størstedelen (77%) gik direkte ind på siden og brugte ikke et link for at komme derind. Det betyder at de enten kan huske vores navn i hovedet eller at de har lagt vores side til foretrukne og dermed ønsker at besøge den i ny og næ.

 

Jeg ved ikke hvor du har fået dine råd fra med hensyn til din webshop men vi brugte da vi valgte at lave en ny hjemmeside www.venio.dk til at lave vores. De er super professionelle og de har mange års erfaring med webshops indenfor detailhandelen.

 

Hvis jeg skulle ændre noget på din side ville jeg først og fremmest vælge en "firmafarve". Giv den lidt kulør. Det behøver ikke være en højlyserød farve men bare så den får lidt "liv". Den er meget hvid og grå. Lav dine menu punkter om. Når jeg går derind støder jeg på flere menuer som jeg ikke ved hvad dækker over. Bla.a "Lounge Lights" og "Funny Blocks".

 

En gennemsnitskunde bruger mellem 2 og 3 minutter på en hjemmeside før han drøner videre til den næste og derfor er det vigtigt at udnytte de få minutter bedst muligt. Det er indenfor den tid man skal "fange" kunden.

 

Du må endelig ikke misforstå mig for jeg finder selv dine produkter rigtig sjove og spændende og efter at have kigget en del på din side kan jeg ikke udelukke at jeg gerne selv ville købe nogle dimser hos dig. Men man er bare nødt til at tage hensyn til at gennemsnitskunderne ikke er ret lang tid på siden...

 

Håber det jeg har skrevet forstås som konstruktiv kritik. Det er ikke noget jeg bare finder på. Vi har analyseret og analyseret på vores egen side. Vi fik vores side igennem B-one og de har en fed analyse side hvor man kan se en hel masse informationer. Her kan man også se hvilke links folk primært bruger for at komme ind på ens side. Dvs man kan måle direkte på i besøgende hvor godt en given reklamebanner fungerer. Du har måske noget lignende og hvis du har vil jeg foreslå dig at se på bla.a den tid folk bruger på din side, da den er meget vigtig for hvordan siden bør se ud..

 

Held og lykke med din hjemmeside fremover. ;)

 

 

 

 

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)