Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sms gateway

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

 

Nogle der kender et godt alternativ til hardwired.dk?? For det ser ud som om der er gået heeelt børnehave i gamet, med de mails de sender ud.

Mvh

Jesper

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lige med på en lytter, havde også overvejet dem til et projekt, men efter 4 email henvendelser og ét telefon opkald, uden respons. Så virker de ikke specielt professionelle.

Mads Madsen

Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået den her mail fra dem for nogle dage siden:

"Goddag

Du modtager dette brev, da du er registreret bruger hos Hardwired.

Jeg kommer med den beklagelige meddelelse, at jeg i dag har fratrådt stillingen som direktør i Hardwired grundet samarbejdsvanskeligheder med min partner i selskabet. Per dags dato er jeg altså ikke associeret med Hardwired, og vil ikke vedligeholde selskabets kundesupport eller andre af selskabets aktiviteter. Som konsekvens heraf er selskabet nu uden direktion.

Der er på nuværende tidspunkt ikke indgivet konkursbegæring - altså er selskabet stadig fuldt aktivt og kan køre videre, såfremt der findes en ny direktør.

Hvis der skulle være spørgsmål i forbindelse med dette, kan disse rettes til kasper@icedevelopment.dk.

Jeg beklager den korte notits, dette sker med, men uenighed blandt ejerne omkring dispositioner i selskabet, har forårsaget min beslutning om at fratræde som direktør i Hardwired ApS med øjeblikkelig virkning.

Med venlig hilsen
Kasper M. Nyboe
Tidligere Direktør i Hardwired ApS"

Det siger vist alt om dem he.

Mvh
Jesper

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da totalt dårlig stil at sende sådan en email ud til alle sine kunder. Det kommer da tilbage som megadårlig karma på ham selv.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget bedre end når en virksomheds interne stridigheder, kommer ud til alle kunder og resten af verden... *Host* Cool

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger cpsms.dk og det fungere som det skal, der er ingen abb. pris på det, deres SMSer er billige, hvis man køber en kæmpe omgang af gangen.

 

 

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper. 

 

Vi hos www.smssolutions.dk  har nogle gode og stabile services,

og vi vil meget gerne være dig behjælpelig med dit mulige skift af sms-udbyder.

 

Du skal derfor være mere end velkommen til at tage kontakt til os, hvis du har spørgsmål, eller vil vide mere om vores produkter.

 

Du kan læse mere om vores services på vores hjemmeside. Du kan ligeledes se vores kontaktoplysninger under "kontakt".

Vi har snart ny hjemmeside klar, hvor der vil være flere produkter tilgængelige.

 

Vi vil se frem til om muligt at kunne hjælpe dig med din sms-gateway.

 

Mvh.

Jesper Hansen, salg og marketing.

www.smssolutions.dk 

e-mail: jh @ smssolutions.dk  - Obs. uden mellemrum.

 

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tusind tak for din anbefaling.

Vi kan sagtens være behjælpelige med at afvikle jeres SMS-services. Vi har rigtig gode udbyttefordelinger på overtakserede SMS beskeder og rigtig gode SMS-priser.

I kan fange mig på sl@inmobile.dk eller pr. telefon +45 40 720 700. Så snart I kontakter mig, så sender jeg jer en prisliste og et dokument med udbyttefordelingen ved overtakserede beskeder!

Jeg ser meget frem til at høre fra jer alle.

Med venlig hilsen
Søren Larsen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Der er ikke noget bedre end når en virksomheds interne stridigheder, kommer ud til alle kunder og resten af verden... *Host* Cool

Her vil jeg sige at jeg har brugt hardwired på min hjemmeside www.tigernet.dk og Kasper har altid været klar til hjælp. Efter han gik skrev jeg et par gange til supporten men har stadig ikke fået svar.

Jeg har derfor droppet Hardwired og er gået over til Unwire. De er dyrer, men jeg føler mig mere sikker der.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)