Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LAGER MED SERVICE!!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skovlunde
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

City Self Storage Skovlunde 

Vi udlejer rum i størrelsen fra 1 m2 til 350 m2 hvilket er vort kerneprodukt!

Langt de fleste af vor kunder er virksomheder, både store og små, hvilket er derfor jeg mener det er interesandt for jer iværksætter at se muligheden i vores lager og service. Det er sådan at vi hos os i skovlunde har sat kvalitet og service i fokus, og er er ikke bange for at tænke en smule kreativt!

Service er hos os mange ting, foreksempel har du mulighed for at få adgang til dit rum/lager 24 timer i døgnet.

  • Vi kan stå for modtagelse af dine varer og sørge for at de kommer ned i dit rum.
  • Vi kan sørge for afsendelse af dine varer!
  • Vi har også nu lavet en ordning med arkiver, hvor vi kan være dit arkivlager. Hvor vi så kan finde dine papirer frem du skal bruge og sende det frem til dig.
  • Vi har mulighed for at samarbejde med markedsføring af dine produkter via vores udstillinger og nyhedsbreve.
  • Du har rig mulighed for at benytte vores trolley'er til at komme til og fra rummet, eller evt. låne en palleløfter.
  • Såfremt du skal bruge strøm kan dette trækkes til rummet!
  • Vi Hjælper gerne med små spørgsmål og problemer
  • Afholder kundearrangementer for større virksomheder
  • Fleksible lejeperioder - Variabel lageromkostning
  • 1 april. åbnes en Buisness loge, hvor erhverskunder kan benytte internet, printer, se News, læse aviser, netværke mm. 

Kvalitet! - Vi lægger vægt på at vort produkt opfylder dine krav!

  • Vi har varmecensor på vort lager
  • Personlig kode på samtlige indgange!
  • 3 Meter til loftet i stueplan.
  • Vagt der kommer 3 gange udenfor åbningstid
  • Personlig lås på dit rum, hvor kun du har nøglen!
  • Overvågning på samtlige indgange, samt på centeret.
  • Indhegning rundt om centeret
  • Rulleporte ved store rum, der gør det nemt at fragte frem og tilbage!
  • Føler på rummet der fortæller om dit dør er åben eller lukket, inkl. alarm tilkoplet.
  • SIKRER DIG MARKEDETS LAVESTE PRIS! - Prisgaranti!

Vi undersøger dagligt markedet for at have den laveste pris, men finder du en anden opbevaringsvirksomhed der svarer til vores serviceydelser, garanterer vi dig 10% billigere pris end konkurrenten! Så længe du fremviser skriftlig tilbud. Det er er Prisgaranti!

Ring idag til DIN nye samarbejdspartner! -

Kontakt os på tlf. 44 92 66 50 og hør nærmere om hvad vi kan tilbyde dig!

Se evt. mere info på www.cityselfstorage.dk

Som noget unikt! - Giver vi alle Aminobrugere en unik mulighed for at leje et lager hos os på 20 m2 til 2199,- kr. Beløbet er eks. moms. om måneden. Og inkl. forbrug af strøm, toilet, forsikring for 25.000 og fri adgang mm.

Husk blot at sige du har set annoncen på Amino!

 

City Self-Storage Skovlunde Literbuen 2-4 2740 Skovlunde 44 92 66 50 - www.cityselfstorage.dk Email: Skovlunde@cityselfstorage.com

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har brugt City-Selfstorage i Skovlunde i noget tid efterhånden og har været yderst tilfreds - så deres produkt kan anbefales!

Jeg synes dog I glemmer at nævne et punkt som mange iværksættere med webshop og dertil hørende varelager har brug for. Billig lagerplads til varer som er bestilt hjem og forventes at skulle sælges løbende - men de repræsenterer jo en hvis værdi. Derfor vil det være oplagt at nævne at I også tilbyder nogle yderst fordelagtive priser på forsikring af varelager i de rum man kan leje af jer.

Jeg har undersøgt mange muligheder for opbevaring af varelager, og endte ud med at I var billigst både på selve lagerpladsen, men også på forsikringen.
Så hvis man spekulerer i at leje lagerplads i det hele taget skal man regne samtlige udgifter sammen per måned også evt. sammenligne med de andre tilbud man har på hånden. For mig blev det i sidste ende billigst at være hos City Selfstorage centret i Skovlunde.

Vi snakkes ved Casper og Michael.

Jeg vil lige for god ordens skyld understrege at jeg ikke har nogen tilknytning til centret i Skovlunde udover at være en yderst tilfreds kunde :-))

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt være at selfstorage er billige i kbh, men her i jylland ( århus ) ligger prisen nok nærmere på 900 kroner for 20 kvm pr mdr. Eneste ting vi ikke tilbyder er døgn åben, ellers er alt det andet set før:-) 

3xwilhelmsen har 2500 kvm lager til rådighed i Århus og omegn, fordelt over 3 adresser, og tilbyder samme service som overstående, til 900 kr pr mdr.

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Wilhelmsen ( WIl ):

Det kan godt være at selfstorage er billige i kbh, men her i jylland ( århus ) ligger prisen nok nærmere på 900 kroner for 20 kvm pr mdr. Eneste ting vi ikke tilbyder er døgn åben, ellers er alt det andet set før:-) 

3xwilhelmsen har 2500 kvm lager til rådighed i Århus og omegn, fordelt over 3 adresser, og tilbyder samme service som overstående, til 900 kr pr mdr.

 

Jeps - men de har prisgaranti og vil altid være 10% billigere end dig ! :-)
VH Jørgen Olsen

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan sku hurtigt blive noget trælst noget jørgen:-) hehe

Fra Skovlunde
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig!

Det er billig opbevaring 3xwilhelmsen, og er det udelukkende opbevaring i et forud bestemt antal måneder, hvor der ikke er chance for at der er forskel på startdag og slutdag, og du ikke har adgang til tingene, kan det sagtens gøres billigere.

Men forskellen er jo netop at du har adgang til rummet alle dage, uden ekstra omkostninger. Hvor du normalt når du benytter 3xwilhelmsen og 3x34 eller lign. tillægges der omkostninger i forbindelse med at man skal til sine ting. Og i den forbindelse også har ventetid til at komme til sine ting.

Vi har jo netop mange konsulenter ude hos, der er meget tilfredse med den service vi kan yde i forbindelse med modtagelse og afsendelse af deres varer. Samt affaldshåndtering, og diverse råd som vi kan give dem.

Vi har pt. 150 erhverskunder og frem for at flygte til andre steder kommer de rent faktisk hertil fra andre steder. Netop fordi der ikke er nogen form for service eller kreativitet i de andres koncept.

I den forbindelse har vi naturligvis øgede omkostninger i takt med at vi alarmer opsat på alle porte, dansikring som rutinemæssigt kontrollerer vort anlæg, samt overvågnings og kontrolsystem der koster penge.

Så såfremt at 3xwilhelmsen lå på sjælland og havde samme servicepakke  slog jeg med glæde 10% af deres pris. Som det er nu anser jeg dem ikke som en konkurrent, tværtimod ser jeg på dem som et helt andet koncept.

 

City Self-Storage Skovlunde Literbuen 2-4 2740 Skovlunde 44 92 66 50 - www.cityselfstorage.dk Email: Skovlunde@cityselfstorage.com

Fra Skovlunde
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Januarudsalg: Få 10 m2 til 1299,- inkl. Forsikring der dækker for 25.000.

Blot skriv eller ring til os, og sig du har set tilbuddet her!

City Self-Storage Skovlunde Literbuen 2-4 2740 Skovlunde 44 92 66 50 - www.cityselfstorage.dk Email: Skovlunde@cityselfstorage.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)