Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogen om Richard Branson

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad lige og skulle finde på noget at ønske mig til jul! ...

I Thorborgs bog anbefaler han, at man læser "bogen om Richard Branson". Men nu findes der altså en del bøger om ham. Confused

Er der nogen, der ved, hvilken bog, der er tale om...?

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick – Ved ikke helt hvilken bog Martin henviser til, men jeg er netop i fuld gang med Richards nyeste bog "Uden omsvøb". Og den er absolut anbefalelsesværdig for alle iværksættere!!! Yes

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.. Ved du, hvad den heller på engelsk?

Og hvad handler den om ... sådan i store træk?

Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Patrick

Har selv Bransons selvbiografi. Er sikker på at det er den han mener. Den er pisset fed og super interessant og lærerig. I store træk er Richard Branson iværksætter med stort I.. Han lagde, så vidt jeg husker, ud med et skoleblad på hans skole som fik stor succes. Derefter mener jeg at han startede Virgin musik-butikken. Deres logo var vildt underligt i starten. Han kendte Mick Jagger fra Rolling Stones (om ikke andet gennem nogen) og hørte hørte deres demo. Han synes at det var så fedt at han signede dem. Kan ikke lige huske processen, men det er i store træk hans start. Udover det satte hans mor ham på forskellige usædvanlige opgaver da han var barn, som helt sikkert har udvidet ham rent intilegt. Resten er jo så historie.

Det er endnu en succeshistorie, som er interessant at læse. Jeg ville klart anbefale dig at ønske: Rich Dad, Poor Dad af Robert Kiyosaki. Den giver en forståelse for penge. Og har man ikke det, er det farligt at starte forretning.

 

Med venlig hilsen

Christian  |  cs@listendk.dk  |  www.listendk.dk

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lige for at undgå misforståelser;

'Uden Omsvøb' hedder på englesk  'Business Stripped Bare', og det er den seneste bog fra Richard Branson (2008). 

Jeg formoder at den Martin Thorborg anbefaler er enten 'Losing my Virginity' eller 'Screw It, Let's do It'.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Den jeg anbefalede var "Losing my Virginity", Screw it" er skod, da det er en let læs bog der er alt for overfladisk.
Den nye har jeg ikke læst og jeg ved ikke om jeg gider.
Jeg så et foredrag med Richard Branson og det var det dårligste foredrag jeg nogen sinde har set. Jeg mistede så godt som alt for manden. Han var totalt uforberedt, en dårlig perfomer, han var vaklende, nervøs og bare super dårlig..
Så ham gider jeg ikke rigtigt mere.

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Aj hvor ærgeligt at du har haft sådan en dårlig erfaring med Branson. Jeg har læst hans 3 bøger - synes de er suveræne! Ok den mellemste kører meget på overfladen og er lidt tynd i det,  men jeg gav den faktisk til min 15 årige søn, og det var første gang, han læste en business bog hele vejen igennem, og han fik vildt meget ude af den - ihvertfald inspiration, gå-på-mod og endnu større tørst efter at blive iværksætter! Jeg har aldrig set ham live, desværre, men har set diverse interviews med ham på  tv og for mig, er han een af de modigste iværksættere, som beviser sit mod igen og igen. Og her mener jeg ikke alt det med ballonflyvning og ræs over Atlanten. Han er forsøgt trynet igen og igen af engelske top politikere og mega firmaer som British Airways, og trodser dem allesammen ved at lave succesér med de fleste firmaer, han søsætter. Så jeg kan ihvertfald tilslutte mig, at man skal købe hans bøger, ihvertfald nr. 1 og nr 3, hvis man vil bag ved facaden på Branson, blive inspireret, grine, ryste på hovedet og få endnu mere lyst til selv at have succes. Godt Nytår, KH Pernille .  

.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)