Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indexeret i Google

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne. 

Lidt blandede kommentarer til hjemmesiden:

  • Jeg kan rigtig godt lide jeres idé med at appellere til legebarnet i os alle Smile
  • Jeg kan se, at I ikke adskiller jeres Meta Keywords med et komma. Nu er jeg ikke SEO-ekspert, men som jeg har lært det, er det måden at gøre det på.
  • Logoet holder simpelthen ikke. Det ligner noget hjemmegejl lavet i Microsoft Paint.
  • Teksten på forsiden er alt for lang og ukonkret. Den opfordrer ikke til salg. Forsiden bør være spækket med lokkende tilbud, der kilder både øjne, ører og pung. (Prøv evt. at læse E-pusher)
  • I kunne evt. lave nogle sidebokse: mest solgte varer, super tilbud, konkurrencer, afstemninger, ønskeseddel, tip en ven osv.
  • Designmæssigt ville jeg nok vælge en mere varm baggrundsfarve på sitet.

Det var nogle kommentarer fra mig. Håber det kan hjælpe jer videre i udviklingen af shoppen.

Held og lykke med det hele Smile


Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Når man søge rpå powerfun.dk i hhv. Google, LIve.com og Yahoo tyder det ikke på at der er links af betydning der peger på jeres site. Så ud over stepperne med noget linkbygning.

Husk at være konsistent med om i linker til powerfun.dk eller www.powerfun.dk. www.powerfun.dk redirecter til powerfun.dk, så alle links bør pege på powerfun.dk uden www.

Men egentlig vil jeg anbefale at i redirecter powerfun.dk til www.powerfun.dk istedet. Hvis i senere for et mobil.powerfun.dk subdomæne, vil i få problemer med at bruge værktøjer som siteexplorer.search.yahoo.com til at fortælle hvor mange links i har.

Mvh Jesper Jørgensen

Deducta Online Marketing

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for din tilbage melding. Ja jeg er startet med den mindste version, og da vi var kommet godt igang med opbygningen skiftede Wannafind i opsætningsmulighederne, så der blev brugt alt for meget tid på tilretninger, farver og meget andet bøvl. Da jeg også har andre jern i ilden har der ikke været tid til at gøre siden mere attraktiv, det håber jeg at der måske bliver i løbet af foråret, og nu har jeg jo fået nogle gode input, så må vi se om jeg er dygtig nok til at omsætte dem på webshoppen, tak for hjælpen.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for din tilbage melding. Ja jeg er startet med den mindste version, og da vi var kommet godt igang med opbygningen skiftede Wannafind i opsætningsmulighederne, så der blev brugt alt for meget tid på tilretninger, farver og meget andet bøvl. Da jeg også har andre jern i ilden har der ikke været tid til at gøre siden mere attraktiv, det håber jeg at der måske bliver i løbet af foråret, og nu har jeg jo fået nogle gode input, så må vi se om jeg er dygtig nok til at omsætte dem på webshoppen. Du har så ret i at logoet er hjemmelavet, det er lavet i Word, og det var det en superamatør jeg mig kunne strikke sammen en sen aften. Jeg har startet shoppen, og der skal selvfølgelig ske en udvikling, og det kan jeg ikke klare alene og derfor har jeg også allieret mig med en der ved noget mere om tingene. Jeg har nok haft for meget focus på at komme på banen, nu er jeg interesseret i at komme på Google, så jeg kan få gang i salget, mange tak for hjælpen.
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)