Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fed hjemmelavet hjemmeside

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

I store hovedtræk vil jeg give gweb ret.. Der er dog undtagelser! Eksempelvis har ryanair taget en strategisk beslutning om at have en rimelig grim og besværlig hjemmeside http://www.ryanair.com/site/DA/ da det henvender sig mere til deres kundesegment.

Så det afhænger altså også af hvilke kunder du ønsker at tiltrække - men som udgangspunkt går jeg udfra at man som iværksætter næsten altid er bedst stillet med en lækker hjemmeside Big Smile

Mads

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Grim er jo også en smagssag, og ryan airs hjemmeside er bestemt ikke lækker efter vores standarder, men i andre dele af verden er det den slags de er vilde med. Animationer, runde hjørner osv.

Her hedder det jo "simpelthed" hvor det andre stedet i verden hedder "jo mere jo bedre".

Jeg mener dog ikke at TP-design rammer hans (formodentlig) danske målgruppe, og så kan jeg forøvrigt ikke se hvad et rødt slips har med din virksomhed at gøre.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Aug 07
Indlæg ialt: 22
Fra  Jysk IT ApS Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Jeg synes det er fremragende at du har lavet en hjemmeside. Du har også en masse udmærket indhold. Men jeg synes du skal lytte til den udmærkede kritik du har fået, for den er berettiget. Ret de ting du er blevet gjort opmærksom på - så godt du kan. Derefter synes jeg du skal bede om en ny evaluering. Det kommer til at tage et par forsøg at nå et rimeligt niveau. Men du kommer ikke til at fortryde det hvis du gør en indsats.

mvh Jan 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

gweb:

Helt uenig. Din hjemmeside er et præsentationsmedie. Hvad du end sælger ville du trække mere opmærksomhed og dermed flere protentielle kunder hvis du sælger dine varer fra ferrari frem for en skoda (med mindre du selvfølgelig er skodaforhandler?). En hjemmeside er ikke "bare" en hjemmeside.

100% enig,. Der er en grund til at vi sidder og bruger vores tid på at fortælle dig, at det rent faktisk ikke er så skide fantastisk. - Når man 37( + fritid) timer om ugen bruger på at spekulerer i det stads, erfarer man sig en ting eller to.

Det er helt sikkert for dig en personlig bedrift at du har formået at stable det du har på banen. - At kigge bort fra designet, er der stadig flere ting der gør at du helt sikkert ikke vil få ret mange kunder til din hjemmeside.

Og helt ærlig kom videre, vi er snart i 2009?, er det ikke snart gået op for folk, hvor stor betydningen af eksponering på internettet rent faktisk betyder for en forretning. Det burde jo være et naturligt punkt i enhver markedsføringsplan.

1. Det domæne du har dig, det tager bare ALT professionalitet fra dig!.
2. Her på nettet handler det om at fører sig frem, kom først og bedst til målet. Hvis der er nye potientielle kunder der lander på din hjemmeside, kunne man nemt forestille sig at de 3 sekunder du har til at fange dit publikum ikke er nok.
3. Din link struktur er helt i hegnet, når man klikker på et link, så forsvinder menu'en. det er på ingen måde noget man kan bruge til noget.
4. PDF link i menuen, dur ikke.
5. RedTie gratis template, symbolisere overhovedet ikke "en professionel byggeteknisk tegnestue med mange kompetencer".

Det er en om'er på alle tænkelige måder!. Get movin'!

Det er fanm'er ikke mange håndøre du skal af for at få noget der spiller!.


Til sidst vil jeg lige lade denne stå.

TP-design:

Men det jeg syns er det fantastiske i dette her at man kan få mig som ikke har forstand på hvordan man laver en hjemmeside, og derfra få noget til se ud som en million

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Århus
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Til TP

Her er masser af god kritik, som du bør tage seriøst. Det er jo ikke for den rene og skære sjov - formoder jeg - at velmenende amino'er giver dig en konstruktiv kritik.

Og hvis du alligevel er ligeglad med seriøse kommentarer, så var der vel ingen grund til at spørge. Og så tvivler jeg på, at du har testet din hjemmeside i Firefox med defaultindstillinger.

Hvad nu hvis vi vender tingene lidt på hovedet. Hvis jeg skulle konkludere som dig, kunne jeg sige, at hvis jeg lige laver en 10-20 streger på et stykke papir, så har jeg sgu' den færdige til tegning til et af de fedeste og mest stilrene huse her i landet.

Det holder næppe...eller hva'

Fra Århus
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

...hvorfor kom jeg mon egentlig lige til at tænke på x-factor...

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

et godt råd her fra mig køb dig dreamweaver så kan du virkelig lave en hjemmeside der ligner en million

 

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

 

Hej Tommy,

Jamen jeg synes din website er OK. Jeg kan godt forstå du er stolt af at lave den.:-)

Meen jeg synes du skal have et domæne. Prøve om du ikke kan pyte lidt på dine tekst.....giv farver osv og sætte nogle billeder ind.

NB: Meeeen nu kan jeg se du arbejder med Design, så er det måske en ide at du får en prof til lave designet alligvel!

Jeg arbejder selv med website til dagligt.

 

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Som de andre siger, så er den langt fra præsentationsvenlig pt.

Jeg vil mene, at man måske godt kunne bruge noget af layoutet, til at lave et redesign af websiden.

 

Derfor vil det ikke koste mange basører at lave et præsentabelt webdesign. Der vises korrekt i alle browsere og kommunikerer perfekt til den pågældende målgruppe.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

hallo, her er en mand der har prøvet at lave en hjemmeside selv, flot gjort, at det kan være bedre ja selvfølgelig, den første i lavede, hvad enten i proffesionelle eller amøter, kunne vel også være bedre.

og lad så være med at tro at en hjemmeside kun virker hvis den er lavet af en af jer "proffesionelle", denne hjemmeside kan sagtens virke, hvis man kun ønsker at sælge honda, behøver man altså ikke ferarien

mvh lykke

 

Mvh Kronborg

 

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)