Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Acer Aspire One A150-X

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Er der nogle herinde der har erfaring med ovennævnte pc? Jeg overvejer at anskaffe mig en af slagsen, men jeg vil meget gerne have jeres dom først!

Jeg har kigget lidt på en de havde stående i Fona, men den var med Linux og den var gået lidt i stå, så kunne ikke rigtigt prøve den.

Du'r den til at surfe på nettet? Altså kan man se detaljer nok på den lille skærm?

Du'r den til tekstbehandling? Jeg synes tasteturet virker stort nok, i modsætning til eks. Asus'en.

Det er overordnet de to ting, som jeg skal bruge den til. Håber i har en mening om denne pc!

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja den er super til surfning og til noter osv. - ja du kan rent faktisk spille world of warcraft på den :P

Du kan læse anmeldelder xp versionen på www.laptopworld.dk

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal den fungere som din PC nummer 2 eller 3? Eller som primær PC?

Fra Vanløse
Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar!

Hmm, den skal erstatte den laptop jeg har nu, som er ved at have udjent sin værnepligt. Jeg har en stationær, som jeg dog aldrig bruger, men det er nok et must at man har en anden pc, da acer'en f.eks. ikke har cd-drev.

Fra Vanløse
Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan købes en eksterne CD-ROM drev

Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg ville foreslå dig at kigge ind på http://gear.comon.dk/

Der har de testet en række mini pc'er i pris klassen 3000 + / -

 

Hilsen Jesper

 

Ps. det var Msi wind der vandt, ikke acer !


 


Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

 

Tak for jeres input! Jeg er sgu lidt hug på den maskine her - synes det ser godt ud!

 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Netbooks er fede og de er ultra mobile. Men jeg tror, nej jeg er sikker på, at 98% af de mennesker der køber dem som primær computer skifter hurtigt igen. Jeg har allerede en del eksempler på dette i min omgangskreds. Grunden til dette er ikke, at de er dårlige, men de er simpelthen for små. Opløsningen er for lav, tastaturet for lille (ca. 85% af normal) og så er batteritiden altså ikke noget at kimse af.

Jeg skal ikke male fanden på væggen, men vil du meget gerne have en lille bærbar, så tror jeg du skal kigge på 12-13" i stedet for. Det er ganske vidst andre priser end for en netbook, men de vil givetvis også holde længere, både hvad angår specs og ja, den generelle holdbarhed på isenkrammet.

Peter, du skal nødvendigvis ikke høre på mig, men tænk dig godt om inden du lader en netbook blive din primære maskine. Men, om ikke andet, er de så billige, at du hurtigt har råd til at gøre din beslutning om :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

 

Tak for ordene!

Jeg vil lige tænke lidt før jeg bestemmer mig, men som du siger er det jo ikke de store penge for en computer. Jeg har en god ven der lige har købt en, så venter lige på hans dom ;)

 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)