Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stemningsbilleder søges.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej søde Aminoer.

Jeg har en netbutik, der sælger børnetøj og andet praktisk til børn og forældre. Jeg mangler ofte lige et billede eller to til at fremhæve en tekst, eller et emne om børn, natur, leg, børnetøj m.v.

Er der nogle der kan henvise mig til sider ellers shops hvor sådanne bileder er tilgængelige?

 

God juleweekend til jer alle.

 

Venlig hilsen Kristina, Viktor & Holger.

Kristina- Viktorogholger

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv evt. gettyone.com

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Tak for de gode svar, jeg har undersøgt markedet og har delvist fundet, hvad jeg ledte efter.

God lørdag til jer alle.

 

Venlig hilsen Kristina

Kristina- Viktorogholger

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes da hellere ikke du skal snydes for www.sxc.hu - store stock photos - som er gratis, hvis du bare opretter en bruger :)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes

Kristina- Viktorogholger

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skulle lave det meget gennemført, så overvej evt. at få taget nogle miljøfotos af nogle børn som har dit eget tøj på - dette ville jeg syntes var fedt!

Ved godt at det måske ikke er så nemt, men det behøver heller ikke at koste en arm, hvis du blot kender en med et kamera og nogle søde børn. Held og lykke med det Smile

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Det har jeg også prøvet, og det er til dels lykkedes, og jeg har også nogle stemningsbilleder fra mine leverandører, som er rigtig gode,men nogle gage, så er der brug for en stemning, brug for at underbygge en tekst. Feks. manglede jeg et lækkert billede af nogle børn der bager, det er lidt svært lige at tage, for det skal jo også være rimelig proff.

Men jeg bestræber meget, at de billeder jeg har på hjemmesiden, og sender ud med nyhedsail, at de afspejler min typr tøj. -Her er vi helt enige.

 

Venlig hilsen Kristina.

 

Kristina- Viktorogholger

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)