Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsøgende sælger søges som fifty fifty partner til projekt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en udadvendt person som er interesseret i at indgå i et projekt.
Projektideen er der, men du kan stadig nå at gøre din indflydelse gældende på en lang række punkter.

Jeg er god til det design- og programmeringsmæssige, og vil stå for udvikling, vedligehold og økonomi.
Du står for det opsøgende salg enten pr tlf. eller som direkte besøg, og anden markedsføring og PR.

Er du Kim Schumachers uægte søn, eller bare en fantastisk sælger, og brænder du for salg, men mangler det rigtige produkt hører jeg gerne fra dig.

I denne startfase skal vi begge bruge en del kræfter på at komme i gang, og indtægterne kommer først senere når produktet er færdigudviklet og klar til at blive markedsført overfor kunderne.
Så det vil være helt fint hvis du har nogle timer til rådighed udover dine daglige gøremål, men at du går med en "selvstændig" i maven.

Det vigtigste er at du sprudler af energi, og ikke lader dig slå ud af et "nej"

Selve produktet henvender sig til små virksomheder over hele landet, inden for en bestemt branche.
Det er ikke totalt nyt, da der findes andre dyre konkurrenter på markedet.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du fortælle hvad det er for et produkt ?

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Produktet er et bookingsystem til frisører, som opfylder frisørens behov omkring booking, regnskab, ferie, ansatte etc.
det er et online-system, hvor man abonnerer på kvartalsbasis eller længere.

Dvs. der ikke er tale om et engangssalg men snarere et samarbejde med kunderne, så der kræves en ærlig og troværdig sælger,
som ikke lover mere end produktet kan holde, og som gør kunderne glade og trygge.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)