Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny idé, som er ført ud i livet sælges (Software)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg kan godt lide programmer er klik og så virker det. Jeg er desværre en af de nærrige personer som ikke betaler for software med mindre det er nødvendigt. Jeg vil godt købe min office og Vista men et program til at fjerne 2gb der ville jeg nok melde pas. Der skulle være noget ekstraordinært og en funktion som heletiden ville yde noget for mig og min computer.

 

Ja jeg kunne overbevises til at bruge 100kroner på et produkt som kunne give mig forbedring af min computer jævnligt.:P

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Vedel:

Anders, jeg gider ikke diskutere med dig. Jeg sagde til dig, at du var velkommen til at sende en PM i stedet for at spamme forum til. Det eneste du har opnået er at ødelægge tråden. Du er hjertens velkommen til at komme med konstruktiv kritik. Omkring brugerfladen kan jeg så gentage mig selv, det er ikke det færdige program jeg har sat til salg, men teknologien bag, så brugergrænsefladen i demoen i irrelevant. Din opfarende måde at reagere på indikerer at du oprigtigt var ude på at kværulere.

Og god weekend til dig også.

Okay - lad mig bare indrømme det jeg ved ikke en skid om det tekniske. Så jeg skal ikke vurdere om ideen er bæredygtig eller ej!. Men jeg synes nu Anders stiller nogle relevante spørgsmål, som du i stedet for at blive fornærmet over burde være taknemlig for.

Du kan være evig forvis om at finder du en interesseret køber her vil de samme spørgsmål komme op. Nu har du tid til at tænke over svarene.

Henrik

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups fik trykket et par gange på send.....

Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Kritik er helt i orden - brok er ikke OK, uanset hvor det kommer fra. Det er ikke kritikken jeg er gal over, men tonen der bliver brugt. En anden gang behøver du ikke skrive dit indlæg 2 gange, jeg har læst dig første gang Wink

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren, tag en dyb indånding, gå en tur med hunden og kom så tilbage.
Det er dig der er gal på den. Folk forsøger at hjælpe dig og jo, du bider...

Dbh Martin

Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej søren

Det virker meget imponerende at du kan rense hardisken for helt op til 2gb, mens CCcleaner kun kan rense ca. 50mb. Jeg synes du skal prøve at køre nogle perfomance test med før og efter du har kørt din harddisk cleaner. Hvis du observerer en mærkbar forskel, så afprøv systemet på flere forskellige maskiner, og dokumenter det hele. Når du har gjort dette kan du kontakte alle de eksisterende software producenter af lignende software.

Som de andre er kommet ind på, er det en meget snæver målgruppe du er ude efter. Ved at kontakte producenter af lignende software rammer du den eksakte målgruppe, og muligvis er et af dem interesseret i at købe dit produkt.

Held og lykke her fra...

-------------

Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

echolibre:

Hej søren

Det virker meget imponerende at du kan rense hardisken for helt op til 2gb, mens CCcleaner kun kan rense ca. 50mb. Jeg synes du skal prøve at køre nogle perfomance test med før og efter du har kørt din harddisk cleaner. Hvis du observerer en mærkbar forskel, så afprøv systemet på flere forskellige maskiner, og dokumenter det hele. Når du har gjort dette kan du kontakte alle de eksisterende software producenter af lignende software.

Som de andre er kommet ind på, er det en meget snæver målgruppe du er ude efter. Ved at kontakte producenter af lignende software rammer du den eksakte målgruppe, og muligvis er et af dem interesseret i at købe dit produkt.

Held og lykke her fra...

Det er en rigtig god idé, jeg har også selv tænkt tanken. Jeg har fundet ca. 12 lignende produkter, og er i fuld sving med at lave film som den med CCleaner, til de andre produkter. Men jeg så gerne en dansk køber, og et evt. samarbejde stablet på benene. Det kunne jo være, at der var en enkelt Amino eller to, som er gode til at sælge software. Det er jeg ikke, jeg kan kun udvikle det.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)