Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bannerannoncer - går de af mode?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 137
Fra  Contimist Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har nu haft en periode med bannerannoncering, hvor jeg har kørt en del trial-and-error for at se, hvilke bannere der virker bedst. Nu tror jeg, at jeg endelig har fundet formlen.

Men er der nogen, der har erfaring med, om bannere skal fornys? Dvs. er der en slags wear-out effekt, hvor bannerne går af mode. Jeg har f.eks. set, at b-one kører nogenlunde de samme bannere som de altid har gjort.

Kan det betale sig, at få lavet nogle radikalt anderledes bannere, selvom jeg har en bannerpakke i forvejen, der performer rigtig godt?

Det skal siges, at det ikke er bannere, hvor der sælges et produkt som sådan, men er tænkt som rene trafikmagneter.

Tilgiv mig, at jeg ikke viser eller linker til bannerne ;)

Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Phillip!

 

Jeg tror helt afgjort, at man bliver "Bannerblind", hvis en side gennem længere tid har haft de samme bannere integreret. Jubii skifter ofte bannere på forsiden, hvilket man straks lægger mærke til. Alt andet lige må det have en effekt på klik-procenten!

 

 

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 137
Fra  Contimist Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, men er det mon et spørgsmål om at skifte placeringen af sine bannere eller om at skifte selve bannerne? :)
Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Det absolut vigtigste er at skifte materialet. Men placeringen har selvfølgelig også en betydning for, hvilken målgruppe, du rammer. Forskellige placeringer har ofte forskellige formater og dermed forskelligt materiale - så er vi vist tilbag igen, ikk''?

Mvh.
Claus

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)