Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kopiering af Dandomain design til flere sprog.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad ligger der helt præcis i opgaven? Kender ikke dandomaines system. Skal der bare kopieres nogen filer? Eller skal der også ændres i billeder mm? Og skal der også ændres i selve systemet?


Jeg kan måske hjælpe til en bedre pris, men vil gerne vide lidt mere om opgaven.

Du kan evt kontakte mig på mail, toc@myappz.dk

Med venlig hilsen
Thomas Christensen

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot og overskuelig shop  Smile

Den ligner ikke en standard dandomain opbygning... Prøv at se hvad der skete med min shop da jeg oprettede den engelske udgave af vores: houseofkids.net

Det er en kopi af det danske skin... ja, det ser jo totalt forfærdentligt ud... det er fordi der er lagt en masse kode ind for at styre designet. Dette kan dandomain shoppen ikke automatisk køre over. Derudover skulle jeg også eksporterer alle indstillinger og varer fra den danske udgave og over i den engelske. det tog også en del tid. og nu sidder jeg så fast.... euro priserne omregner ikke rigtigt og alt ser skrækkeligt ud.... Og jeg må ærligt indrømme: jeg kan altså ikke selv finde ud af det så det fungerer.

Mit er i øvrigt også uden oversættelser som jeg også selv laver.

Jeg tænker sagtens at alt kan tage en hel dag. Omvendt kan man jo godt diskutere, om ikke selve processen blev hurtigere af, at man skulle lave 5 sprog på een gang.... og så må vi have nogle flere dandomain design partnere så der kan komme lidt konkurrence på priserne også Wink

Mange hilsener Helle

Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Learner

Jeg kan med garanti hjælpe dig - er selv ved at aktivere et antal sproglag i en Dandomain shop hvor jeg pt. har to aktive og et 3. på vej. Forskellen er dog at jeg har forskellige design til hvert sproglag.

En af dine udfordringer er at bl.a. menuknapper er skin-uafhængige men opgaven er bestem til at løse. 

Hvis du er interesseret kan jeg hjælpe dig og med mindre dit design er fuldstændig vanvittigt kan jeg ikke se at det skal koste mere end maks 10K for at de sproglag du nævner.

Du kan eventuelt sende mig en pm, en mail på sfm@flottekostumer.dk eller bare svarer på denne tråd at du er interesseret og så fortælle mig hvordan jeg kommer i kontakt med dig i morgen.

mvh.
Søren

 

Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Upps..

Glemte lige at sige at jeg ikke er uenig i den pris du referere til - hvis altså der skal betales danske lønninger.

Jeg er medejer af et lille ofshore udviklingshus og har derfor investeret i at få en Pakistansk udvikler og designer trænet i Dandomain. Resultatet kan du se på www.flottekostumer.dk som er et af de skins der kører på samme løsning.

mvh.
Søren 

Tilmeldt 27. May 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

 

Jeg har fået kontakt til en, der kan gøre det noget billiger nu, men stadig virker professionel.

Vender tilbage, hvis det går i kage :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)