Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor blev min pagerank af?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Min shop, som tidligere fandtes på www.deside.dk er "flyttet" til domænet www.fairtime.dk

Teknisk set findes shoppen stadig på samme server med samme IP-adresse - der er blot tilknyttet et nyt domænenavn via administrationsinterfacet samt lavet en 301 redirect i DNS opsætningen (hos dnsmadeeasy.com)

Ca. 12 timer efter "dåben" arvede fairtime.dk en pagerank på 4 fra deside.dk - fint nok, men nu et par uger senere er pagerank på 0.

Mine Google placeringer på de fleste primære søgeord er intakte, men på det mere generelle søgeord "ure" er jeg rykket fra øverst side 2 til nederst side 5.

Er det et normalt "udsving" indtil Google finder ud af præcist hvad der foregår, eller er PR blevet "gentildelt" fra scratch pga. domæneskift?

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg har lært giver en 301-redirect hvis ikke al så dog det meste fra det gamle domæne til det nye.

Så mon ikke det er naturlige udsving. Googles veje er uransagelige.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Google Pagerank som du ser i toolbaren følger som udgangspunkt domænet, så det er helt normalt at den er forsvundet. Det er også helt normalt at der kommer et udsving i dine placeringer, indtil søgemaskinerne har indekseret og ranket det nye domæne, samt overført den gamle "værdi" fra deside.dk

Jeg kan se at Google stadig har indekseret 105 sider fra deside.dk, så du skal bare have lidt tålmodighed.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)