Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad skal man satse på?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du nu kan se, er jeg ny herinde. Ved ikke omm det er det rigtuge sted jeg har lavet mit indlæg. Jeg har tænkt det gennem længe, men jeg mangler noget hjælp. Jeg står her, hvad skal jeg satse efter?

  • børn (3-11)
  • teenagere (11-20)
  • modne mennesker (20-40)
  • ældre (40+)

Er der noget som ville være bedre at stræbe efter, jeg vil tro det er børn, da de mange gange får deres vilje

Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Svært at svarer på når vi ikke kender produktet?

drejer det sig om legetøj eller biler? Surprise

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det er jo det jeg ikke ved, helt jeg ville gerne vide hvilken målgruppe som man skal sagts på. jeg har ikke noget produkt. der var mere for jeg ligesom kunne fokuser på det område. hvis det er børn fx.

Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nok en meget bedre ide at finde et rigtigt godt produkt, og ud fra det at definere dit segment.

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Teenagere er vel nok dem der har de fleste penge til forbrugsgoder.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har du overvejet at vente indtil du får en god idé?

Bare at starte noget for at starte noget, holder ikke. Der er p.t. masser af webshops og hjemmesider som er startet som "jo, jeg prøver sgu", og det ses tydeligt.

Vent på den gode idé, inden du spilder din tid og evt. penge på noget halvhjertet.

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

He he.. det var da en herlig utraditionel måde at starte business på Smile

Du har altså ikke noget produkt, men har i stedet brugt rigtig lang tid på at tænke hvilken målgruppe du skal henvende dig til? Interessant!

Jeg synes klart du skal find et produkt som appelerer til ældre mennesker. Der kommer de kommende år flere og flere ældre mennesker (pensionister) pga. bl.a. store fødselstal under krigen.

Så find et produkt, som pensionister ganske enkelt ikke kan undværre. Vær ikke bange for at prisætte det dyrt - de har/får masser af penge (når lige finanskrisen har lagt sig).

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

det er jo det, jeg tænker såen lidt. . at jeg vil virkelig gerne lave noget som er godt, men der er jo et hvidt begreb. jeg vil jo gerne lidt mere målrette og sige, børn der er legetøj, hvilken nyt skal man lave?

jeg elsker at lege med lego. er super god. men det er jo ligesom opfundet. men skal man lave et andet produkt som man også kan samle.

godt være nogen tænke åhh nej, jeg har god tid. .

så det skal ikke gå for stærkt.

jeg havde en super god idé men jeg er ikke selv inde for det. hvis jeg kunne ville jeg lave en biograf hvor der skulle være rystelser i sædet. der skulle være tempratur svingninger. samt lugt.

nå man så snakke om såen en biograf. det er jo et flere mio. projekt

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er dog stadig nok en hel del billigere end den kapital der skal til at lave f.eks. noget der minder om lego, men produktion salg osv, er f.eks. fremstillingen af legetøj bestemt ikke billigt.

Som de tidligere har skrevet ville jeg finde et produkt eller et produkt område først og find for guds skyld nogen du brænder for, det er den eneste måde at få succes på, eller brænder du hurtigt ud.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Jeg kan se på dine indlægs, at du ikke er fast besluttet for hvad du vil. Som ny iværksætter er det nok for dit vedkommende godt at få noget erfaringen, start med at lave en mindre virksomhed. Altså en hvor du kan lærer det grundlæggende, så som registering, at lave en handel m.m.

Til din første indlæg kan man godt lave en omvendt brainstorm og først finde den målgruppe man vil henvende sig til det er dog ret svært, da du der efter skal finde ud af hvilket behov du kan dække hos dem. Det er nemmere at finde på et produktet, efter du har gjort det, finder du også dit segmet.

det er godt at tænke i store baner, men start med små skridt

Mvh

John R.

 

 

 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)