Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spanske nyhedsbreve!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er netop nu ved at opdatere min hjemmeside, og så snart den er klar vil jeg gerne begynde at sende nyhedsbreve ud til interesserede... Jeg har meget på hjertet og fortæller gerne om succeshistorier, spanske ejendomsinvesteringer, kultur, mentalitet, investeringsvilkår, spændende selskabskonstruktioner, skatteoptimering og meget meget mere! Men hvem skal jeg sende til...???

Jeg flytter som tidligere nævnt til Sydspanien om en måned, og vil gerne have "netværket" parat inden afrejse... jeg lytter meget gerne til gode råd fra amino''er med gode ideer til udsendelse af mit "spanske" nyhedsbrev!!!


Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Ingen input fra nogen, som ligeledes har siddet med et ønske om at sprede et budskab/nyhedsbrev!?
Fra Århus
Tilmeldt 17. Jun 05
Indlæg ialt: 38
Fra  Nielsens Bureau v/Anette Nielsen Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er muligvis fordi dit spørgsmål virker lidt bagvendt... Du siger du har noget at fortælle, og hvem skal du fortælle det til?

 

Prøv at lave den omvendte øvelse - hvem er det, du gerne vil have fat i? Det er vel nok dem, der er interesserede i at købe noget af dig, men du skal helst have defineret det lidt mere præcist. Er det f.eks. privatpersoner, der vil investere i lejlighed i Spanien, er det investorer, osvosv. Når du har en klar idé om hvem din målgruppe er, kan du meget bedre sortere i alt det du gerne vil fortælle, så du kan udgive et nyhedsbrev der er relevant for modtagerne.

 

En anden ting, som måske i virkeligheden er det dit spørgsmål går på, er hvordan du så får fat på de relevante personerns adresser. Du skriver ikke om du vil sende ud via email eller gammeldags papirbreve (snailmail), men der er stor forskel. Hvis du sender nyhedsbreve ud som breve, kan du i princippet bare finde nogle navne og adresser og sende breve til dem. men jeg synes nu det alligevel ville være en god ide at sikre dig, at dem du sender til ønsker at få nyhedsbreve fra dig.

 

Vil du sende ud pr. mail, SKAL folk give deres tilsagn, før du må sende til dem - ellers er det spam og det er møgforbudt :-)  Du må altså ikke bare finde en hob mailadresser og sende til dem. Den bedste måde er at have en formular på hjemmesiden, hvor folk kan taste deres mailadresse ind og sende den til dig. Allerbedst er det at bruge et system, der gør det muligt for folk selv både at tilmelde sig og afmelde sig.  

 

Var det svar på dit spørgsmål? Ellers prøv at præcisere det lidt mere...

 

:-) Anette

Med venlig hilsen Anette Nielsen, Nielsens Bureau
PS: Læs min gratis e-bog Adwords for absolut begyndere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)