Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter man op som selvstændig vognmand? Trin for trin.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Husum.

 

Send mig en mail på kontakt@autodel.dk. hvis du er interesseret i noget flytte- og transport kørsel. Jeg står og mangler en selvstændig vognmand.

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved godt det er nogen tid siden der er skrevet på denne tråd, men jeg vil godt lige give jer min erfaring.

Jeg startede i januar 2008 med at køre distributionskørsel for et distributionsfirma, jeg købte en ny liftbil, og begyndte så at undersøge hvor jeg kunne få den forsikret, og det var ikke så ligetil.

Jeg spurgte om kasko, ansvar, godsforsikring og fortalte selskaberne at det var gods mod betaling, alm. brand afviste mig, de tager ikke biler som kører med gods mod betaling, tryg ville have 96000 kr om året, codan 78000 kr om året og sådan blev det ved, indtil jeg kontaktede en forsikring mægler, han ringede 2 dage efter med en samlet pris på ca. 19000 kr så i dag er jeg forsikret ved IF. ringer du direkte til IF kan du ikke få forsikret disse biler, men igennem forsikringsmægler kan du godt.

Jeg har i dag 2 biler der kører for et  distributionsfirma og skal indenfor nærmeste fremtid have 1 mere.

Hvis det er kurer kørsel du vil køre kan jeg kun sige at du ikke skal regne din timeløn ud, for der er priserne rigtig presset og det bliver værre og værre, jeg ved at en af de større kurer virksomheder giver deres vognmænd 5,30 kr pr. km når der er gods på bilen, derefter kører du gratis hvej igen hvis de ikke finder andet gods til dig.

Så det jeg vil sige er undersøg mulighederne rigtig godt, inden du kaster dig ud i det, men det kan lade sig gøre hvis du finder det rigtige for dig.

Jeg har et par forslag så mail mig hvis du vil høre mere, jeg kan også hjælpe dig med at komme i kontakt med min forsikringsmægler.

 

Mvh.

Martin

Tima Import

 

 

 

Fra Rødby
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er interresseret i at komme i kontakt med din forsikringsmægler - har Codan lige nu, men synes din pris er mere reel!!!

 

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Martin

jeg ville godt høre liget om hvordan man startede  med at køre distributionskørsel for et distributionsfirma så send min en mail

fam.king73@hotmail.com

håber og høre fra dig

Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at kontakte mig hvis der er noget du vil vide jeg har lige været det hele igennem jeg er startet op i 3x34 i september 09 med en bil og har nu 2 biler der inde nu så du er velkommen til at skrive til mig : tk@vogn144.dk 

Venlig Hilsen 

Tonny Broløs

3x34 Vognmand

42 441 441

Tilmeldt 24. Sep 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tima har du mulighed for at fortælle hvem din forsikrings mægler er/var.



Mvh Jan Stapf

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)