Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et sandt amino eventyr

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej amino venner.

Først overvejede jeg om denne måske burde ligge i en anden kategori, men gu gør den ej :), mest af alt fordi jeg er pave stolt over det arbejdet jeg selv har lavet og alt det jeg har fået fra amino.

   For 6 måneder siden gik jeg med drømmen om at starte egen virksomhed, det skulle være en shop der kun solgte røgalarmer. Jeg syntes godt om ideen og fik god respons fra amino også. Samtidig var jeg ansat hos brandudstyr.dk (som jeg selv startede i 2001) til at "køre" shoppen, men trangen til at åbne eget er vildt stor, når man som jeg hele tiden for nye ideer.

For et par år tilbage fik jeg en arbejdsskade som Falck-redder, et af min livs størst slag i ....... og det tog sindsygt hårdt på mig, både personligt og økonomisk. Den ene dag er man en del af et stort fælles skab med et fedt job, dagen efter er du sygemeldt og på vej til kommunen for at få hjælp. Summasummarum jeg er idag under uddannelse som bygningskonstruktør (pga. brandfaget) og på revalidering, dette gør at jeg på ingen måder har mulighed for at låne penge nogen som helst steder.

Men her kommer amino ind i sagen:
Efter at have undersøgt alverdens muligheder for at starte min virksomhed, faldt jeg på amino over en investor der søgte små projekter at smide penge efter.
Trods ingen økonomisk hjælp fra mig OVERHOVED gik der ikke mange mails før vi "klikkede" og der var 100 % tillid mellem os. Han sagde derfor ja til ideen, gav mig afgang til konto med penge og sendte mig et dankort.

Vi sparrede en del og besluttede os for at gøre ideen meget størrer med alle mulige sikkerhedsprodukter.

Næste skridt var at finde en webshop, jeg drømte egentlig om den helt store special byggede shop men måtte også erkende at ide udviklingen hele tiden blev størrer og mere krævende, hvilket betød at jeg hele tiden skulle bruge mere og mere og mere :), så valget faldt over oscommerce og Kennith fra www.grafikstudiet.dk som jeg fandt her på amino.

Kennith er nok den af alle jeg er mest imponeret over. Han har VIRKELIG gjort et fantastik stykke arbejde og er typen der først stopper når kunden er 100 % tilfreds. Kennith har selv en shop og giver hele tiden sin personlige mening med om de tiltag man laver.....priceless. Kennith har lavet alt på www.sikkerhedseksperten.dk med undtagelse af logoet.

Logo, brevpapir, visitkort fik jeg lavet ganske gratis af Frederik fra www.gadang.dk senere betalte jeg han desuden for at lave forsiden til min bog , de 4 bannere for forsiden og et flashbanner.

Så er jeg desuden ved at få taget billeder hos Thomas fra www.hxs.dk
Er tilmeldt SEO support  hos Demib
Har hyret Nick fra www.norgaardmedier.dk til at opsætte mine annoncer til adwords
Købt emballage hos Nina fra www.jakodan.dk 
Købt små gaver til mine kunder hos www.ecolight.dk

Dertil kommer at jeg har skrevet en 100 siders e-bog som Hans fra www.kjers.com er ved at "omskrive", så alt det uforståeligt jeg har skrevet.....blevet gjort forståeligt :)

Amino som netværk:
Fælles for overstående er, at når man henvender sig til en anden amino vil man i 9 ud af 10 tilfælde blive mødt af fleksibilitet og længere snor end andre. Desuden er der også en hvis form for tillid mellem partnerne givet på forhånd.

Dertil kommer at jeg har fået rigtig mange mange spørgsmål besvaret, lige fra fragt i Tyskland til summasummarum spørgsmål. Undskyld mig, men det er SGU fa fedt.

Amino har hjulpet mig, fra ingen virksomhed til at stå med en mulighed som jeg kan forvalte godt eller skidt....dette er op til mig. Uden amino var dette ALDRIG sket og den hjælpende hånd jeg føler jeg har fået via amino, vil jeg forvandle til at lave business, business, business.

Fremtiden:
Nu er forarbejdet gjort og shoppen er lavet. Jeg har en blog på www.firesafetyblog.com/dk som jeg gerne vil have integreret istedet for min "videncenter".

Sammen med dette er der cirka 1000 andre ting, men jeg tager et par stykker af gangen....vi shop ejere bliver ALDRIG tilfredse :)

Men jeg er kommet frem til et godt grund produkt og snart kommer der mange flere vare.....om et par år en skræddersyet shop...den tid ..den sorg :)

Det er muligt, at det udefra ligner en "lille sød shop", lad dig ikke snyde af det, ambitionerne rækker langt bredere fra service i virksomhederne, værksted til trykprøvning og til at kunne køre en proff. webshop med min. 1 fuldtids ansat.
I dag er det en webshop der drives ved siden af min skole....trust me, det bliver det ikke ved med at være!

Så ud over at prale lidt af min resultatet så er dette indlæg ment som et stort tak til selvfølgelig Martin der har startet forummet, men et endnu stører tak til alle de der bruger deres til til at besvare spørgsmål.

PS Efter at have lavet denne indlæg har jeg kikket på mine kontakter og leverandører. Faktisk er det kun leverandørerne der ikke er aminoer, ellers har alle andre været en del af amino Yes

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan!!!!

Godt gået Kenneth.

Stor held og lykke med din nye shop, skal lyde fra mig, selvom vi på enkelte områder er lidt konkurrenter.Wink

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig historie :) Du skal have alt held og lykke herfra. Er dog sikker på at med dit gåpåmod og gode humør, nok skal blive en succes.

Lars Madsen

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Hvor er det glædeligt at høre... super fedt at du har fundet en ny mission efter en hård tur - det er netop hvad det handler om :)
Fortsat held og lykke med shop og business... men som det bliver sagt, så virker det ikke som om at det skal blive noget problem ;)

Fortsat god dag Kenneth,

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Herlig fortælling -  glæder os til at følge udvikligen.

Held og lykke

Henrik

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth Boysen,

Wwwwwiiiiieeeee Tillykke med din gevinst, og uhmm hvor det glæder mig at amino virker efter hensigten, det er bare så dejligt når andre får deres drømme opfyldt, så tag du bare dine syv mile skridt ind i en fantastisk verden som ejer af egen virksomhed.

Stort tilltkke herfra

Venligst René

Venligst

René Buch

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er det rene juleeventyr. Fedt, at netværket herinde har været med til at støbe fundamentet for din forretning.

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth.

Stort til lykke - og tak fordi du deler dette virkelighedens eventyr med os andre. Det er ikke så underligt, du er nået hertil. Din kompetence og entusiasme er en ægte drivkraft, som virker stærkt smittende på andre.

Det viser jo også, at det nytter noget at lægge sig i selen for sine drømme - og ikke mindst at åbne sig op og have modet til at involvere andre. Flot, at du også anerkender andres del i din succes - det er en ren win-win situation for alle parter.

Fortsat god vind.

De bedste hilsener

Anne

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Stort tillykke med din success!

Det giver altid en mere blod på tanden når en anden iværksætter fortæller at det godt kan lade sig gøre at skabe en sund forretning.

Alt held til dig i fremtiden her fra Yes

Med venlig hilsen
Paw Hellegaard

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle de positive tilbagemeldinger.

Hele processen (og lysten til at være selvstændig) har uden tvivl fået mig til at overveje om jeg skal fortsætte som til bygningskonstruktør i 2 år mere, eller om jeg skal stoppe som byggetekniker om 6 måneder.

Uanset hvad er det en spændende tid.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)