Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gammelt domæne - nyt indhold

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har anskaffet mig et domæne med topplacering på Google for det mest relevante søgeord.

Den nuværende ejer har gjort det rigtig godt, men ønsker nu at afvikle siden. Jeg har et projekt, som passer perfekt til netop dette domæne.

 

Hvordan sikrer jeg bevarelse af den fine placering, når sitets indhold skiftes ud?

 

mvh Hans

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Som udgangspunkt er du godt stillet, da det lyder til at domænet allerede nu bliver indekset, og besøgt af robotterne fra søgemaskinerne.

Det du skal gøre nu, er at sikre at du ikke laver en teknisk løsning der udelukker dem, og at du bevarer den samme ordhyppighed på de forskellige ord, evt at filnavnene bevares (hvis det er muligt, og der er relevans i forhold til dit nye indhold) - generel SEO.

Det hele kommer dog an på hvad det er DU ønsker siden skal ranke på, og hvad det er den ranker på nu, hvordan den er opbygget nu, hvilkepartnerlinks der er mm.
Derfor ville det være væsentligt lettere at besvare dit spørgsmål, hvis du kan give en adresse, og være lidt mere konkret med de ord den ranker på, da det ellers bare vil være lidt for generel snak.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er selvfølgelig en rigtig god grund til, at jeg ikke er særlig konkret.

Den handler om, at jeg er i en tidlig projektfase og nødig vil overhales.

Jeg vil ikke være som cykelrytteren, der siger til de andre:

"Om tre kilometer går jeg i udbrud, så gider I ikke lige flytte jer lidt til den tid, så jeg bedre kan komme frem."

 

mvh Hans

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Skriv evt en PM til mig, send dokumenter med NDA til underskrivelse mm hvis du vil - så kigger vi på''et
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du er nødt til at skifte fil-navne etc.
(fx hvis dine produkter er helt anderledes)...
Så kan følgende nok stadigvæk betale sig:

Hvis nogle af dine nye sider indeholder
tekster/content der minder bare lidt om de gamle...
Så 301 redirecter du de gamle over på de nye....

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Særdeles vigtigt med de 301 redirects faktisk... Og samtidig skal indholdet helst ikke afvise sindssygt fra det første site, så det sættes i spamkategorien "Bait and Switch"... Det er nu også meget sjældent man ser den slags... Vigtigt at duhar tålmodighed, da din index-side meget lidt kan have samme meta description, som den gamle index-fil... Dette skyldes at Google er meget langsom til at skifte den ud... Der kan godt gå lang tid før der sker noget... Men jeg er da også villig til at hjælpe med de 301 redirects kvit og frit... Du har jo mimn mail og nummer :-D

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)