Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sandwichbar

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Jeg går med tanken om at starte min egen sandwich cafe her i byen. Der er ikke nogen i forvejen, så tror på at ideen vil være god. Men man er jo altid bange for at brænde fingrene og sidde tilbage med en stor gæld, fordi det ikke lykkedes..

Håber der er nogen herinde der kan hjælpe lidt med omkostninger og måske selv har drevet eller driver sådan en sandwich cafe nu...

Hvor stor fortjeneste er der på sådan noget, er det noget der er penge i osv..

Hvad skal man regne med som startkapital til en lille/mellem sandwich cafe, hvor meget udstyr ( ovne, kølere osv) skal man regne med at have fat i og hvad koster sådan noget ??

Er der nogen som kender til forskellige tal, hvad man kan regne med ???

Mvh kim

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit problem vil nok være at det er ganske svært at låne penge for tiden og spørgsmålet er om den nuværende krise mindsker folks lyst til at købe frokost ude.

Mit bud vil i givet fald nok være at prøve at finde en eksisterende sandwichforretning og overtage, så du kender omsætningen (naturligvis med forbehold for fremtiden). Det vil nok være nemmere at skaffe finansiering til.

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt, det kan være det bliver svært med banken...

I Skagen hvor jeg bor, er ikke en sandwichbar i forvejen, så ikke noget jeg kan overtage...

En by hvor der bor ca 12.000 mennesker og om sommeren bliver besøgt af flere millioner mennesker..

Er der nogen som ved hvor meget spild der er af mad, hvad inventar koster til en lille/mellem forretning, hvor stor fortjeneste er der på en sandwich ( hvis vi kun indregner råvarer) ???

Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Nu kan en sandwich antage mange former, men du bør kunne producere en fornuftig sandwich til omkring 8-10kr., med en udsalgspris på omkring 35-45 kr..

Svind, der bl.a. dækker over forkerte indkøb og færdige produkter der kasseres, bestemmer du selv. Det er umuligt at give et bud når vi ikke kender dit koncept.

 

C.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at blive medlem af en kæde, som feks sandiwch-kiosken? De må jo kunne hjælpe med en masse praktisk!

 

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide, mange tak for hjælpen...

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogen ide om hvordan man kommer i kontakt med dem, deres hjemmeside virker ikke....

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk må selvfølgelig gerne stadig skrive med informationer, hvis man kender lidt til branchen eller ved hvem jeg skal kontakte, hvis jeg vil med i en kæde....

 

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

I en bærliggende turist by lægger der en sandwish bar, her betaler vi ofte 59kr og med mega brød 65 for en sandwish med kylling bacon.. det kan godt være det dyrt, men det er eddermane alle pengene værd :D.

det helt sikkert

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Bogø Sandwich har en sandwichbar i Blokhus.. Hvis den kan køre rundt der, må der også kunne køre en sandwichbar rundt i Skagen.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)