Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

google rank?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der et fornuftigt gratis program, så man kan følge sin placering på google når man nu går i gang med at optimere ? gerne ud fra søgeord

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes f.eks. det lille program, der hedder Free Monitor for Google. Hvis man bruger det med omtanke, ikke søger på alt for mange ord og nøjes med at kigge på de øverste placeringer, så kan man godt bruge det uden at blive låst ude fra Google.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan tage et kig på google.dk/webmasters (Webmasterværktøjer). Her kan du finde de "mest anvendte søgeforespørgsler" for din side og hvilken placering du har i resultaterne. Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Google webmaster tools dur ikke rigtig til netop dette formål. De ranking-tal de skriver er nemlig din placering, da besøgende eller visningen skete. Ikke din nuværende placering.

Eksempelvis viser min statistik lige nu for Fra Sofaen, at en af mine top-forespørgsler er "Fona" med en placering som nummer 14. En hurtigt tjek for et minut siden viste, at jeg lige nu er placeret som nr. 35.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvordan du arbejder med søgemaskineoptimering, men jeg kan nu ikke se den store ulempe i at resultaterne går en uge tilbage. Som jeg ser det bør ens søgemaskineoptimeringsstrategi være langsigtet og i denne forbindelse er Google webmaster tools et fint gratis værktøj. Smile

Ellers handler det om at få lagt et godt statistiksystem ind på ens side, således at man kan se hvor mange der kommer ind på ens forskellige søgeord. Ens egne statistikker er vigtigst, for det er her man reelt kan se om ens optimering bære frugt eller ej.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

switch. Kan du anbefale et godt gratis statisktik system, p.t bruger vi det web10 har, som viser alt muligt både om hvilke bots der kommer på besøg, hvor kunden kommer fra osv

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste og mest omfattende af de gratis statistiksystemer (så vidt jeg ved) er Google analytics, hvilket jeg også selv bruger til en del af mine sites.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

ok den tager jeg da et kig på så, tak for hjælpen

Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Prøv den her, det er grtis vist du vil nøjes med at tjekke 5 søgeord af gangen, det er rigtigt godt stykke værktøj. http://www.webceo.com/

Find din nye cykel på Netcyklen.dk - Cykler 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)