Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meta Tags - php fil

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal slet ikke igang med at redigere alle de filer, spild af tid...

Og de 2 linjer er bare et eks, er lidt doven så skrev ikke alle meta-tags som der bør være, du kan evt. selv lave lidt research på nettet og finde dem som du ønsker.

Du skal bare indsætte de linjer i "top.php"

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

<html>
     <head>
          <?php 
          echo '<meta name="description" content="'.$lang["youMetaDescription"].'" />
          echo '<meta name="keywords" content="'.$lang["yourMetaKeywords"].'" />
          ?>
    
De 2 linjer som jeg tilføje i første fil skal ikke være der da vi har flyttet dem ind i "top.php"

Men skaf du dig hellere en programmør som kan fixe det for dig...

 

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak yusuf

Det lyder lettere at gøre det på denne måde - kan man så være sikekr på at google fanger disse metatags i top.php filen og havde det været bedre hvis det havde stået i alle .php filerne ?

Ddet du skrev kan jeg jo rimeligt nemt sætte ind selv, hvad mener du med en programmør - altså til eventuel anden SEO optimering eller ?

Jeg mangler rent faktisk en til php kodning af et par simple opgaver.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har ingen forskel om du åbner op og skriver de nødvendige linjer kode ind i hver PHP fil eller om du laver én fil (Som er vores "skabelon") og inkludere den ind i alle de PHP filer du har.

I dette tilfælde ville jeg bare tilføje den del af koden jeg skal bruge i "top.php" da den sikkert er inkluderet i alle dine PHP filer, da den indeholder Doctype og start-tags til HTML og Head som er vigtige.

Med en programmør mener jeg bare en som kan PHP og som vil lave de ændringer for dig ...

Men du er velkommen til at kontakte mig hvis du har brug for en til PHP opgaver.

 

 

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en mail !!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Modtager og besvaret.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)