Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medlemskort?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, vidste ik lige hvor i forummet jeg skulle placere dette, men here goes;

Ville høre om der er nogen der kender et sted hvor man kan få trykt og lavet plastikkort? som i forbindelse med medlemskort/gavekort/ eller andet? sådan noget alá Visakort? :)

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne lige specificere om der skal være tryk på 1 eller begge sider, og om der evt. skal være magnetstrimmel på kortene. Har i design? Og ligger det som trykklare filer? Hvor mange skal i have lavet? Hvis du vil svare på de par spørgsmål, vil jeg gerne finde en pris til dig.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 22. Dec 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Byens Skilte Aps klarer dine kort - hurtigt og billigt.

 

Børge Bidstrup

Tilmeldt 22. Dec 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gik lige hurtigt nok, - glemte www.byensskilte.dk

 

Børge Bidstrup

Fra Tygelsjö
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 85
Fra  Justworks ApS Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan også klare den slags hvis du stadig mangler... mvh Neua

Er du drengerøv så tjek http://connery.dk ud | Leder du efter seriøs webudvikling så tjek http://justworks.dk

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej led jer

Jeg ved godt denne tråd er gammel, men kan se der er 4 der abonnerer på den :-)

Jeg vil høre om der findes et sted hvor man kan få lavet sådanne medlemskort.

Jeg ved ikke hvor mange jeg skal bruge over tid, men det ville være fedt hvis man kunne få lavet en 10-20 stykker af gangen.
Jeg ved godt det ofte laves i flere 100 om ikke 1000, men det har jeg ikke brug for lige nu :-) Ved godt prisen naturligvis ikke vil være den samme :-)

Jeg regner med jeg selv kan lave designet, men der skal noget forskelligt tekst på hvert kort. bare lige til info.

På forhånd takf or svaret.

 

Tilmeldt 17. Feb 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ringer bare på 40410000 ellerr send mail på bb@byensskilte.dk så finder vi en billig løsning

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)