Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop, mangler varer.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg sidder med tanken om at starte min egen webshop op. Jeg har selv produceret webshops før, og er rimelig god til at skabe en god webshop. De webshops jeg har lavet før har dog været for andre personer og ikke til mig selv. Jeg sidder nu med tanken om at starte en webshop der handler med unges tøj og outfit.

Jeg vil selv stå for at få sat hele webshoppen op, markedsføre den og det hele.

Det jeg mangler nu er en som kan komme med varene, da jeg helst ikke vil investere alt for mange penge og ikke have mit eget lager. Et eksternt lager fra nogen som allerede har en butik ville være bedst. Jeg ved ikke om der er nogen som kender folk der kunne være interresserede, eller nogle hjemmesider som kan hjælpe mig.

- David

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David.

Jeg driver selv siden tilunge.dk - den er dog slet ikke klar endnu, men har alle varerne.

Send mig en mail på tilunge@tilunge.dk - så kan du høre hvad vi har af varer, og du kan købe det til god epriser hvis du evt. er interesseret. ellers kan vi tilbyde dropshipping.

Casper.

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David.

Du kunne ikke have interesse i, at overtage en eksisterende shop inkl. kontakter mv. indenfor den omtalte branche?

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv at skrive til t@stenderup-krogager.dk

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan også tilbyde varer som dropshipping fra www.Camole.com

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Per@bautik.com, jeg har en utroligt flot pige tøj og accessories til gode priser:)

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er glad for alle jeres gode beskeder. Jeg ville kigge naermere paa sagerne efter nytaar, er lige paa ferie nu.

 

Glaedelig jul og godt nytaar til alle.

- David

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)