Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikler hjælp - Men hvor?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er et lille team, som er i gang med at udvikle et nyt koncept. Vi arbejder sammen i et firma til daglig, men vi har valgt at arbejde med et koncept ved siden af om aftenen og i weekenderne.

Vi er pt. 4 mand.

  • Jeg er selv projektleder/idemand og har mange års erfaring med udvikling af nye koncepter for min nuværende arbejdsgiver.
  • Så har jeg en java-udvikler, som arbejder med appfuse (Struts 2 + Spring + Hibernate) osv osv
  • Desuden har jeg en webudvikler, som arbejder med html + css style, Yahoo YUI Ajax og lidt jQuery Ajax)
  • Og til sidst har jeg en webdesigner.

Jeg havde oprindeligt en java-udvikler mere, men han havde ikke samme engagement, som os andre, så han er nu ude.

Jeg har nu brug for en java-udvikler, som har den rette indstilling og engagement. Det skal være en der er villig til at arbejde mod at få %'er af ejerskabet. På samme måde som os andre. Nogen der kender gode forums til at søge efter kompetente udviklere?

Desuden kunne jeg også godt bruge en webudvikler mere med samme egenskaber, som ham der allerede er med.

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne sende en PM med jeres forretningsplan :-)

Vi kan det hele her i huset og er altid interesseret i gode forretninger.

VH Jørgen Olsen

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Har du prøvet udvikleren.dk?

 

Dbh.

Peter Sjølin

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg nok mest sørger er udviklere der elsker at udvikle dag og nat og som har de egenskaber, som jeg beskriver. Desuden har jeg brug for referencer til tidligere arbejde.

Jeg har ikke umiddelbart lyst til at teame op med firmaer.

Jeg ønsker ikke, at sende vores forretningsplan.

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Flemming Teunissen Sjoelin:

Hej,

 

Har du prøvet udvikleren.dk?

 

Dbh.

Peter Sjølin

 

Tak for linket. Det er klart noget jeg vil have i tankerne. Findes der lign. sites?

 

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 02:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brianaldo

Brinaldo:
Vi er et lille team ...

Jeg er klart ikke i målgruppen, men det slår mig at du slipper rimelig godt fra præsentationen af jer selv som fremtræder meget seriøst. Dog foreslår jeg at du med det samme får flere oplysninger med som jeg tror en erfaren udvikler vil sætte pris på:

  • Jeres aldersgruppe
  • Tidshorizont for projektet og en anelse mere om hvad det går ud på (hvor meget committer han m/k sig til?)
  • Nuværende arbejdsform og forventninger til kommende arbejdsform (mødes i pt efter arbejde eller mødes i alle online?)
  • Forløb for "ansøgning". (Man kontakter dig - i tager en snak - mødes med de andre ...)

Held og lykke med jagten.

 

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej udvikler,

Vi er alle mellem 30 og 35 år.

Tidshorizonten for hele projektet er lang. Det er helt sikkert hele 2009. Men vi har nok første release i slutningen af Q1. Men det er blot en lille del af hele vores koncept.

Projektet er målrettet det internationale marked og der er tale om et koncept der rammer meget bredt.

VI mødes engang imellem fysisk, men vi arbejder primært via mail, google docs og ace project.

Hvis man er interesseret, så er man velkommen til at sende mig en personlige besked. Så kan vi altid tage den videre derfra.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)