Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af min ide

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 03:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften.


Sikke et fedt forum, glæder mig til at udforske de forskellige emner herinde :)

 

men til sagen. Jeg er 21 år gammel og er studerende på CBS  på mit 4. semester hvor jeg læser marketing. Vi lærer en masse om hvordan man optimerer og udfører gode marketingskampagner, samt hvilke strategier der skal benyttes for at virksomheder kan opnå vækst.


Dette er noget jeg finder utroligt spændende, og går derfor med tankerne om at opstarte en lille konsulentvirksomhed hvor jeg kan rådgive private forretningsejere mv om hvad de kan gøre for at optimere deres salg og skabe vækst.... Dette vil jeg gøre udfra den teori vi lærer på studiet

mine spørgsmål er da så:

Vil folk kunne tage en studerende seriøst? er det ikke et kæmpe handikap at jeg kun er studerende, og den eneste erfaring jeg har, er de cases vi laver i skolen(dog baseret på ægte virksomheder med virkelige problemstillinger)

Jeg overvejer at køre det privat et stykke tid, før jeg opretter det som en officiel virksomhed, for at se om det er noget der kan være fremtid og potentiale i... er det ulovligt at køre det uofficielt?

Er der nogle herinde der ved hvad priserne sådan ca ligger indenfor konsultering indenfor marketingsbranchen?

 

Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 03:38
Hvor mange stjerner giver du? :

det skal kort nævnes, at jeg til at starte med, kun ønsker at udføre arbejdet for lokale små butikker og forretninger.. her er ikke tale om store virksomheder der sælger til hele landet, men blot til lokale forretninger..

Tilmeldt 17. Aug 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KingKong!